363596
Książka
W koszyku
1. Agnieszka Izabela Baruk - Wpływ ceny na wizerunek produktu spożywczego ; 2. Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka - Korzystanie z nieformalnych źródeł informacji w internecie przy podejmowaniu decyzji nabywczych przez młodych konsumentów ; 3. Edward Chrzan - Czynnik czasu w marketingu mix - ujęcie koncepcyjne a wyzwania praktyki ; 4. Marcin Gębarowski - Autonomiczny półpasywny identyfikator RFID jako nowy produkt na rynku (kontekst działań promocyjnych) ; 5. Ewa Glińska - Cechy wyróżniające produkt miasta w opinii menedżerów ds. promocji w urzędach miejskich ; 6. Edyta Gołąb-Andrzejak - Budowanie relacji a wartość dla klienta na przykładzie usług hotelarskich Grupy Hotelowej Orbis ; 7. Oleksandr Gugnin - Marketing polityczny czy technologie polityczne? ; 8. Hanna Hall - Marketing interesariuszy jako efekt ewolucji marketingu i perspektywa dla zarządzania współczesnymi uczelniami ; 9. Małgorzata Karpińska-Krakowiak - Gry rzeczywistości alternatywnej (ARG) w promocji marek - praktyka, wyzwania i efektywność ; 10. Karol Kowalewski - Postawy klientów wobec wybranych działań marketingowych ; 11. Wioletta Krawiec - Badania neuromarketingowe - sposób na odkrycie nieuświadomionych zachowań i reakcji klienta ; 12. Hanna Krystyańczuk - Nowoczesne metody badań marketingowych z wykorzystaniem Big Data na przykładzie analizy sentymentu dla wiodących marek fotograficznych ; 13. Robert Nowacki - Symbolika świąt religijnych i świeckich w przekazach reklamowych ; 14. Aleksander Pabian - Wykorzystanie morfologii problemu do uszczegóławiania dylematów z zakresu sprzedaży osobistej ; 15. Kamila Peszko - Narzędzia monitorowania działań marketingowych firm w internecie ; 16. Agnieszka Szymankowska - Przesłanki i korzyści stosowania marketingu relacji w przedsiębiorstwie ; 17. Beata Tarczydło - Wybrane formy inbound marketingu w komunikacji marki z interesariuszami. Studium przypadku ; 18. Lucyna Witek, Michał Chorodek - Perswazja i manipulacja w reklamie telewizyjnej a postawy odbiorców ; 19. Agnieszka Zielińska - Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku organizacji pozarządowej.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
ROZDZIAŁY I ARTYKUŁY TEJ KSIĄŻKI SKATALOGOWANO POD WŁASNYMI TYTUŁAMI. DOSTĘPNE POD TYTUŁEM PRACY ZBIOROWEJ.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej