Sorting
Source
Katalog centralny
(6)
Form of Work
Audiobooki
(5)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje fachowe
(5)
Książki
(1)
Status
available
(5)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 13 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(5)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Author
Morawski Cezary (1954- )
(4)
Zych Robert
(4)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ). Psychologia szefa
(2)
Badura Wojciech (1967- )
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
Time Period of Creation
2001-
(5)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Audience Group
Menedżerowie
(3)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Subject
Handlowcy
(2)
Menedżerowie
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Zarządzanie
(2)
Coaching
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja pracy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Genre/Form
Poradnik
(5)
Domain
Zarządzanie i marketing
(5)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
6 results Filter
Book
In basket
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 231.
R. 1. Coaching on the job jest prosty! Jak możesz rozwijać swoich podopiecznych w pracy? Rozdział 2. Zyski i straty z prowadzenia coachingu Dlaczego warto stosować coaching on the job? ; R. 3. Przygotowanie do rozpoczęcia sesji coachingowych Jak zwiększyć szanse na skuteczne poprowadzenie coachingu narzędziowego? ; R. 4. Coach w trakcie prowadzenia obserwacji Jak umiejętnie towarzyszyć podopiecznemu w coachingu on the job? ; R. 5. Coach mówi podczas sesji Jak prowokować podopiecznego do przemyśleń? ; R 6. Coach działa Jak wybrać obszar do rozwoju i przygotować pomysły do treningu z podopiecznym? ; R. 7. Coach rozwija umiejętności podopiecznego poprzez trening Jak uczyć podopiecznego nowych umiejętności w pracy? ; R. 8. Szef w roli coacha ("ściąga") Jak rozwijać swoich podopiecznych metodą coachingu narzędziowego?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. A-103264 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
(Psychologia szefa / Wojciech Haman, Jerzy Gut ; 2)
(Onepress Exclusive)
Czas trwania: 3 godz. 9 min 20 s.
Czyta Cezary Morawski.
Coaching narzędziowy. Jak skutecznie doprowadzić do zmiany? Wielu szefom coaching wciąż kojarzy się z wiedzą tajemną dla wybranych lub czymś trudnym i skomplikowanym. Wielu podwładnych, którzy podlegają coachingowi, traktuje go jako kolejne narzędzie oceny i presji na wyniki. Autorzy książki rozprawiają się z tymi mitami i stereotypami. Pokazują, że metoda coachingu narzędziowego jest prostą i naturalną procedurą rozwoju nowych umiejętności, której można używać w każdej relacji - zawodowej i osobistej. Stoją za tym głęboka wiara i przeświadczenie, że tylko trening nowego zachowania i użycie nowego narzędzia mogą doprowadzić do prawdziwej zmiany. Coaching narzędziowy daje możliwość wyboru i pomaga uwolnić się od neurotycznych przymusów. Pozwala wypracować nowy sposób działania, a nie ogranicza się do dobrych rad i refleksji. Tej metody można używać w sposób naturalny w roli szefa, rodzica, nauczyciela czy przyjaciela. Ta książka jest drugą częścią cyklu "Psychologia szefa". Pierwsza część "Szef to zawód" jest obecna na rynku od dziesięciu lat i sprzedała się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy. Wojciech Haman i Jerzy Gut w obu książkach konsekwentnie proponują konkretne narzędzia, które zapewniają skuteczne działanie, i pokazują, jak można pomagać innym bez mądrzenia się i oceniania. [Wydawnictwo Helion, 2016]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-KM/744/005 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
(Psychologia szefa / Wojciech Haman, Jerzy Gut ; 1)
(Onepress Exclusive)
Poprzednie wydania pt.: Psychologia szefa : szef to zawód.
Czas trwania: 6 godz. 4 min 42 s.
Czyta Cezary Morawski.
Szanowny Czytelniku! Oddajemy w Twoje ręce książkę szczególną - i nie jest to slogan marketingowy. Ta książka jest szczególna na naszym rynku, bo jej dwa wcześniejsze wydania sprzedały się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy, co w polskich warunkach jest niezwykle dobrym wynikiem dla poradnika biznesowego. Ta książka jest szczególna, bo w badaniach Think Tank „Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia” na lekturę najbardziej inspirującą polskich menedżerów znalazła się na liście „Top 20” jako jedyna polska pozycja. Ta książka jest też szczególna, bo powstała na podstawie ponad dwudziestoletniej praktyki biznesowej i szkoleniowej. Dotyczy polskiej rzeczywistości i uwzględnia polską specyfikę. Autorzy tej książki nie pouczają i nie dają „dobrych rad”, ale wskazują precyzyjne narzędzia i konkretne algorytmy działania, które mogą być użyteczne w codziennej pracy szefa i trudnych sytuacjach z podwładnymi. Trzecie wydanie zostało poszerzone o narzędzia budowania współpracy, której brak jest poważnym problemem rozwojowym wielu zespołów, firm i organizacji w Polsce. Psychologia szefa. Szef to zawód Wojciecha Hamana i Jerzego Guta jest wyrazem ich szczególnego uznania dla polskich menedżerów. [Wydawnictwo Helion, 2015]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-KM/745/005 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
Gen sprzedawcy : jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe / Robert Zych. - Wydanie 2 rozszerzone. - Warszawa : Wydawnictwo Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH ; Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2016. - 1 płyta audio CD (6 godz. 21 min 31 s.) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Czas trwania: 6 godz. 21 min 31 s.
Czyta Cezary Morawski.
Nagranie w formacie mp3.
Ręce, głowa i serce sprzedawcy "Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać" - tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu dla nas odpowiednim. Innymi słowy, jako sprzedawcy mamy sprawne ręce. Problem leży po stronie głowy i serca. A sprzedawca, który dysponuje samymi rękami, podda się w momencie, w którym klient wyrazi jakiekolwiek wątpliwości. Dlaczego - choć wszyscy znamy i teoretycznie potrafimy stosować narzędzia sprzedaży - tylko niektórzy z nas odnoszą w tym zawodzie naprawdę spektakularne sukcesy? Może to kwestia genów? Autor tej książki przekona Cię, że nie o to chodzi. Pomyśl o pięciolatku, który naprawdę czegoś chce. Będzie tak długo prosił, dopominał się i walczył o swoje, aż osiągnie cel. Ty też byłeś takim pięciolatkiem, prawda? Zatem masz to w sobie! Z natury jesteś sprzedawcą. Teraz musisz tylko odblokować swoje uczucia. Zmienić ścieżki, jakimi podczas sprzedaży biegną Twoje myśli. Rusz głową, zajrzyj w głąb swojego serca i zacznij naprawdę aktywnie sprzedawać. [Wydawnictwo Helion, 2016]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-KM/754/658 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Czas trwania: 5 godz. 13 min 36 s.
Na opakowaniu: 1. Zaciekawienie. 2. Docenienie wartości. 3. Alternatywy. 4. Oszacowanie ryzyka. 5. Ocena warunków sprzedaży. 6. Pragnienie zakupów.
Czyta Marcin Fugiel.
Nagranie w formacie mp3.
Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat. Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj - Ty i Twój klient - mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia! [Wydawnictwo Helion, 2018]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-KM/755/339 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
Lider sprzedaży : jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż / Robert Zych. - Warszawa : Wydawnictwo Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH ; Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2016. - 1 płyta audio CD (6 godz. 33 min 36 s.) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Czas trwania: 6 godz. 33 min 36 s.
Czyta Cezary Morawski.
Nagranie w formacie mp3.
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy. Podobnie jak "Gen sprzedawcy", i ta książka Zycha opiera się wyłącznie na autentycznych przykładach - każda teoria jest zilustrowana jedną lub częściej kilkoma historiami z życia jej autora: sprzedawcy, szefa i trenera sprzedaży. Na polskim rynku nie ma jeszcze książki, która w tak ścisły sposób łączy teorię z praktyką. [Wydawnictwo Helion, 2016]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-KM/756/658 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again