364092
Książka
W koszyku
(Engram)
Wstęp ; CZ. I. MIEJSCE I SPECYFIKA DIALOGU EDUKACYJNEGO W SPOŁECZNOŚCI SZKOLNEJ: 1. Grażyna Cęcelek, Specyfika funkcjonowania szkoły jako przestrzeni uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych ; 2. Kamila Witerska, Dialog jako podstawowy warunek, narzędzie i efekt metod performatywnych w edukacji ; 3. Teresa Janicka-Panek, Dialog dorosłego z dzieckiem jako źródło wiedzy o rozwoju wychowanka oraz jego środowisku wychowawczym ; 4. Daria Modrzejewska, Profilaktyka szkolna jak sposób na budowanie dialogu edukacyjnego ; 5. Małgorzata Piasecka, Rola dialogu nauczyciel-uczeń w ograniczaniu zachowań ryzykownych wśród uczniów ; 6. Piotr Klimczyk, Użyteczność psychologii narracyjnej w badaniach nad edukacją ; CZ. II. SZKOŁA UCZENIA SIĘ W PRZESTRZENI SPOŁECZNEJ: 7. Teresa Myjak, Opinie studentów o praktykach zawodowych i proponowanych kierunkach zmian w obszarze merytorycznym i organizacyjnym ; 8. Konrad Rokoszewski, Wybrane aspekty współpracy szkół z otoczeniem w tworzeniu warunków edukacji obywatelskiej w kontekście możliwości Programu Erasmus+ ; 9. Alojzy Pilich, Bezpieczeństwo państwa a kształcenie pracowników wywiadu ; 10. Zdzisław Jezierski, Rola szkoły w działaniach edukacyjno-wychowawczych dla społeczności lokalnych ; CZ. III. ŚWIAT WARTOŚCI I DIALOGU MŁODEGO CZŁOWIEKA W SPOŁECZEŃSTWIE KONSUMPCYJNYM: 11. Dorota Kulik-Nowak, Aksjologiczny wymiar zajęć wychowania do życia w rodzinie ; 12. Mirosław Wójcik, Refleksje nad szkołą jako przestrzenią aksjologiczną uczennic i uczniów ; 13. Danuta Kocurek, Wybrane aspekty wychowania do wartości we współczesnym procesie dydaktycznym (w świetle dokumentów szkolnych) ; 14. Aleksandra Stankiewicz, Kompetencje, wartości, postawa a rola nauczyciela w oczach uczniów pokolenia Alfa ; CZ.IV. DIALOG EDUKACYJNY W CZASIE PANDEMII I NIEPEWNOŚCI JUTRA: 15. Agata Jopkiewicz, Zdrowie psychiczne młodzieży szkolnej w czasie lockdownu w pandemii COVID-19 ; 16. Agnieszka Gołębieska-Wesołowska, Blaski i cienie zdalnego nauczania w dobie pandemii jako bliskie spotkanie ze światem wirtualnym ; 17. Małgorzata Gajak-Toczek, Wybrane aspekty nauczania zdalnego na lekcjach języka polskiego w szkole średniej ; 18. Aleksandra Szczygieł, „Między słowami” - wieloaspektowość komunikacji uczeń-nauczyciel w kontekście cyfryzacji życia i nauczania online.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111482 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie przy pracach.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Państwowa Uczelnia im. Stefana Batorego (Skierniewice)
Uwaga dotycząca języka
Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej