364478
Książka
W koszyku
Pierwszy kiosk, w którym serwowano burgery wołowe z frytkami, Założony został prze Polaka, Teda S. Przybyłę, w centrum Chicago w 1937 r. Mimo iż zarówno jego hamburgery, jak i frytki mogły śmiało konkurować z owianymi legendą daniami McDonald's - interes upadł po kilku latach. Przybyło powiedział wtedy podobno, że Amerykanie są zbyt bogaci, by jadać hamburgery. Jak to możliwe, że pionier hamburgerów Ted Przybyło poniósł klęskę, a outsider gastronomiczny Ray Kroc prawie 20 lat później zbudował fortunę na niemal identycznym pomyśle? O tym właśnie mówi "Imperium Big Maca". John F.Love opisuje budowę słynnej sieci restauracji od pierwszego lokalu z hamburgerami do potężnej globalnej marki. Śledząc decyzje i działania szefa korporacji Raya Kroca i jego zespołu, widzimy, przed jakimi wyzwaniami staje przedsiębiorstwo na różnych etapach rozwoju. Fascynująca historia korporacji McDonald's to praktyczny wykład franchisingu, marketingu, współpracy z dostawcami, standaryzacji, kontroli jakości i inwestowania w nieruchomości, czyli po prostu - biznesu. [Fijorr Publishing, 2018]
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107115 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: "McDonald's: behind the arches, 1986
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: "McDonald's : behind the arches" 1986.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej