364027
Książka
W koszyku
I. POZORNE ZRÓŻNICOWANIE - AGENCJE INFORMACYJNE I PORTALE : 1. "Niebezpieczne złudzenia" Internetu ; II. ALLNOVASCOTIA A NADMIAR INFORMACJI: 1. Potop informacji i pułapka komodyzacji ; 2. Media synkretyczne - fragmentacja i koncentracja: Łatwo mówić, trudno być wysłuchanym: Cybernetyczne kaskady ; III. AGREGACJA - KOŁO RATUNKOWE NOWYCH MEDIÓW: 1. Ewolucja agregacji: Agregacja w tradycyjnych mediach ; Agregacja w nowych mediach ; Agregacja a marki mediów informacyjnych ; 2. Transfer wiarygodności a agregacja: Wiarygodność informacji ; IV. ŚRODOWISKO AGREGACJI – CYBERPARADOKSY: 1. Ukryta logika mediów: Nowomedialny ekosystem biznesowy ; 2. Fasada ukrytej logiki ; V. SPOŁECZNOŚCI AGREGATORÓW A EWOLUCJA GATEKEEPINGU: 1. Krytycznie o "społeczności gatekeeperów" ; 2. Dziennikarze a ewolucja gatekeepingu ; 3. Od gatekeepingu do gatewatchingu ; 4. Kuratela ; VI. AGREGACJA A TRADYCYJNE MEDIA - PIRACTWO CZY "ZWYKŁY BIZNES"?: 1. Retoryka wojny ; 2. Zagrożenia i korzyści agregacji - przykład z Polski ; VII. WYZWANIA STRATEGICZNE - AGREGATOR KRÓLEM?: 1. Agregacja jako przełomowa innowacja ; 2. Ewolucja modelu biznesu - agregacja zaufania ; 3. Obrona tradycyjnych mediów ; 4. Ku organizacjom all-in-one ; VIII. HIPERLINKI A GRODZENIE CYBERŚWIATÓW: 1. Hiperlinki zewnętrzne i wewnętrzne ; 2. Zarządzanie hiperlinkami - producenci a agregatory ; 3. Efekt św. Mateusza ; IX. "KONIEC DZIENNIKARSTWA" (JAKIE ZNAMY): 1. Agregacja a dziennikarstwo ; 2. Churnalism ; X. AGREGACJA A INTERMEDIALNY PORZĄDEK DNIA: 1. Porządek dnia w środowisku on-line ; 2. Wzajemne inspiracje - intermedialny porządek dnia ; 3. Porządek dnia w blogosferze - replikacja "starych mediów" ; 4. Porządek dnia a agregacja treści medialnych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104608 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [177]-197.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej