Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(9)
Forma i typ
Gry i zabawki
(8)
Książki
(2)
Proza
(2)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 13 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(5)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(6)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Bolik Tomasz
(2)
Knizia Reiner (1957- )
(2)
Larek Tomek
(2)
Sokołowski Piotr (ilustrator)
(2)
Szewczyk Michał
(2)
Ariizumi Shigehiro
(1)
Crossley Kev
(1)
Faidutti Bruno (1961- )
(1)
Gacal Sławomir
(1)
Green Jonathan (1948- )
(1)
Hałas Agnieszka (1980- )
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Niziołek Paweł (grafik)
(1)
Radomska-Budnik Aleksandra
(1)
Rak Radek (1987- )
(1)
Szewczyk Michał (gry planszowe)
(1)
Wilmart Florent
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
14-17 lat
(3)
Młodzież
(3)
9-13 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Krainy i światy fikcyjne
(3)
Koty
(2)
Potwory
(2)
Władcy
(2)
Chmury
(1)
Jednorożec (stworzenie fantastyczne)
(1)
Legendy i podania
(1)
Mieszkańcy wsi
(1)
Owady
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Prezenty
(1)
Pyłki
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Spostrzeganie
(1)
Sława
(1)
Wsie
(1)
Zombi (stworzenia fantastyczne)
(1)
Temat: miejsce
Nibylandia (kraina fikcyjna)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(8)
Gry w karty
(5)
Gry planszowe
(3)
Fantasy
(2)
Gry paragrafowe
(2)
Gry strategiczne
(2)
Powieść
(2)
Fantastyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(8)
9 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
O kocie w kłopocie : gra rodzinna / autor gry: Shigehiro Ariizumi ; ilustracje: Bartłomiej Kordowski ; tłumaczenie Sławomir Gacal. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, © 2024. - 1 pudełko [36 kart Akcji, 16 kafli planszy, 4 futrzane pionki Kotków, 18 żetonów Domu, 1 znacznik Roboty Drogowe, instrukcja] ; 14x2x4 cm.
Wiek: 8-99 ; gracze: 2-4 ; czas trwania: 30 min.
Gracze wcielają się w małe kotki, które zasnęły po beztroskiej zabawie na ciężarówce, a po przebudzeniu stwierdziły, że zostały przewiezione w nieznane im miejsce. Cel gry łatwo odgadnąć - trzeba odnaleźć właściwą drogę do domu. Kotki mają do wyboru dwie akcje - szukać posiłku bądź szukać domu, a przynajmniej dowiedzieć się, jakie są jego charakterystyczne cechy. W drodze do domu być może będą musiały stoczyć walkę albo natrafią na karty pecha, ale wszystko skończy się dobrze, bo przecież koty zawsze spadają na cztery łapy. [www.empik.com, 2024]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Oddz-GP/10 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Stwory z obory / autor gry: Tomasz Bolik ; [ilustracje Tomasz Bolik ; opracowanie graficzne: Paweł Niziołek]. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, [2020]. - 1 pudełko [110 kartm 1 kostka do gry, 108 żetonów zdrowia, sławy i miedziaków, instrukcja] ; 21x14x4 cm.
Wiek: 13+ ; gracze: 2-5 ; czas trwania: 30 min.
Widły w dłoń! Twoją wioskę nękają krwiożercze bestie, a słynni łowcy potworów rzucili robotę w diabły? Chciałbyś zyskać trochę sławy, ale boisz się cienia własnej świni? Jest na to sposób. Wyrusz na trakt, by stać się najsłynniejszym zabójcą potworów. Nie musisz jednak ciągle nadstawiać karku. Upozoruj atak, przebierając się za Stwora z Obory! Pohałasuj w krzakach za stodołą i wyjdź cało z szarpaniny jako bohater! Gra karciana w klimatach "wiejskiego fantasy". Gracze wcielają się w żądnych sławy wieśniaków, którzy muszą ubić czyhające na życia osadników potwory. Nie każdy wieśniak jest w stanie pokonać potwora, dlatego nierzadko trzeba będzie korzystać z podstępu. Dynamiczna, akceptowalnie losowa, przezabawna gra karciana naładowana negatywną interakcją i klimatem słowiańskim. [www.empik.com, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-GK/56 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jednorożce : pojedynek w chmurach / autor Bruno Faidutti ; ilustracje Tomasz Larek. - Kraków : Wydawnictwo Muduko, © 2024. - 1 pudełko [4 planszetli, 14 żetonów, 6 pionków, 12 naklejek, instrukcja] ; 12x18x5 cm.
Wiek: 7-99 ; gracze: 2 ; czas trwania: 15 min.
Jednorożce. Pojedynek w chmurach to dwuosobowa gra taktyczna, w której jednorożce skaczą po chmurkach i zostawiają za sobą tęczę. Co ważne, poruszają się w charakterystyczny sposób - ruchem skoczka, czyli jednej z figur szachowych. Jeśli jeden z graczy nie będzie mógł wykonać ruchu, drugi gracz wygrywa. [Wydawnictwo Muduko, 2024]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Oddz-GP/47 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: gra książkowa...muduko.
Gra polecana czytelnikom powyżej 14 lat.
Czy uda Ci się uciec z tajemniczej wyspy? 15 kwietnia 1912 roku RMS Titanic zatonął po zderzeniu z górą lodową. Wśród osób, które przeżyły, znajduje się Wendy Darling i jej pies. Oddzielona od reszty rodziny łódź ratunkowa dziewczyny zostaje wyrzucona na brzeg tajemniczej wyspy - miejsca zagubionego w czasie - zamieszkanego przez dziwne stworzenia, zapomniane plemię i chłopca, który nigdy nie chciał dorosnąć. W grze książkowej Nibylandia. Tu żyją potwory! to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać, na jakie niebezpieczeństwa się narazić i z którymi potworami podjąć walkę. Możesz grać jako ocalała z katastrofy statku Wendy Darling, mechaniczny mściciel Piotruś Pan, nieustraszona łowczyni Tygrysia Lilia lub bezlitosny pirat, kapitan Hak. Pamiętaj: to, czy odniesiesz sukces w tej rozgrywce, czy też spotka cię okrutny koniec, zależeć będzie wyłącznie od TWOICH wyborów. [lubimyczytac.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-793.5/I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sojusz na już : przebiegła gra karciana / autor: Reiner Knizia ; ilustracje: Piotr Sokołowski ; tłumaczenie i redakcja: Michał Szewczyk. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, © 2023. - 1 pudełko [12 kart misji, 108 kart podróży, 50 żetonów skrzyń, 4 żetony graczy, instrukcja] ; 21x14x4 cm.
Wiek: 8-99 ; gracze: 2-4 ; czas trwania: 30 min.
W tej przebiegłej grze karcianej należy uważnie obserwować poczynania innych graczy i starać się jak najszybciej rozmieścić wszystkie swoje podarki na kartach misji. Tych ostatnich jest aż 12 – połowę stanowią władcy, a połowę podarki. Każda karta misji opatrzona jest indywidualnym symbolem. Na początku rozgrywki na każdej z 12 kart misji umieszczony jest jeden żeton skrzyni. By móc przekazać podarek na daną kartę misji, należy posiadać w ręce i/lub przed sobą sumę symboli większą niż liczba żetonów skrzyń leżącą na karcie. „Sojusz na już” to kolejna gra Reinera Knizii, która uczy strategii, taktyki i lekkiego blefu w atmosferze zdrowej rywalizacji. Przepięknie ilustrowane karty umilą każde rozdanie, a nieskomplikowane zasady sprawiają, że łatwo zachęcić do rozgrywki osoby nie grające na co dzień w gry planszowe. To świetny prezent dla miłośników zwierząt i małych karcianek o dużej głębi rozgrywki. [www,bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-GK/44 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pył zwrot : gra karciana o potyczkach owadów / autor: Reiner Knizia ; ilustracje: Piotr Sokołowski ; tłumaczenie i redakcja: Michał Szewczyk. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, © 2022. - 1 pudełko [25 kart kwiatów z pyłkiem, 1 karta czarnej pszczoły, 52 karty owadów, instrukcja] ; 21x14x4 cm.
Wiek: 7+ ; gracze: 2-6/8 ; czas trwania: 20 min.
W grze W pył zwrot próbujecie zdobyć jak najwięcej kwiatowego pyłku poprzez wysyłanie owadów zapylających w bój. O wyniku bitwy przesądzi siła Waszych owadów. Ta strategiczna gra karciana przetestuje nie tylko Waszą taktykę, ale także i blef. Dajcie oczarować się przepięknym ilustracjom kwiatów i owadów w lekkiej stylistyce steampunka i nastawcie się na sytą, negatywną interakcję. [www.azymut.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-GK/48 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Oddz-GP/92 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiek: 5-99 ; gracze: 1-18 ; czas trwania: 15 min.
W krainie legend. Gra na spostrzegawczość. Każda plansza reprezentuje inną, polską legendę. Gracze muszą wytężyć wzrok na morzu, w którym mieszka Jurata, w zamku z Białą Damą czy na krakowskim rynku, podczas tańca Lajkonika. Ta rodzinna gra na spostrzegawczość zachwyca przepięknymi ilustracjami znanej i lubianej Nikoli Kucharskiej. Kilka trybów rozgrywki zapewni wszystkim członkom rodziny dużo dobrej zabawy przez wiele godzin. Gra ma również charakter edukacyjny - stymuluje i rozwija percepcję u najmłodszych graczy, usprawnia logiczne myślenie i rozbudza wyobraźnię. W Krainę Legend można grać także solo jak i nawet w 18 osób jednocześnie. To zaś sprawia, że jest to idealny tytuł także dla grup przedszkolnych lub szkolnych świetlic. [www.empik.com, 2024]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-GP/51 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Oddz-GP/22 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dunder albo kot z zaświatu / Radek Rak ; ilustracje: Tomasz Bolik. - Wydanie I. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, copyright 2024. - [264] strony : ilustracje ; 22 cm.
Na okładce: gra książkowa ... muduko.
Gra polecana czytelnikom w wieku powyżej 14 lat.
Absolutnie wyjątkowa gra książkowa Radka Raka - laureata prestiżowych nagród m.in. Nagrody Literackiej „Nike” i Nagrody im. Janusza A. Zajdla, mistrza słowa, pisarza i fantasty z nieograniczoną wyobraźnią. „Dunder albo kot z zaświatu” to zwariowana i magiczna przygoda mówiącego kota pewnej nowoczesnej wiedźmy, który – niezbyt mądrym żartem – uruchamia lawinę koszmarnych zdarzeń. Gracze-czytelnicy zdecydują, jak potoczy się ta historia, wybierając drogi, którymi ma podążyć Dunder, by wyplątać się z trudności. Kogo spotka na swojej drodze, podróżując przez rzeczywiste i mityczne krainy? Słowiańskich bogów, trójgłowego smoka, Krzysztofa Gołębia, a może nawet zombie i upiory? Tę książkę można czytać na wiele sposobów, za każdym razem wskazując Dunderowi inną drogę i za każdym razem przecierać oczy ze zdziwienia, co też za kolejne wariactwo wymyślił dla swojego czytelnika Autor. [www.azymut.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-IV/F (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.20-IV/F (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Strachu ciachu! / autor: Florent Wilmart ; ilustracje Tomek Larek. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, © 2020. - 1 pudełko [20 kafelków, 60 kart, instrukcja] ; 21x14x4 cm.
Wiek: 7+ ; gracze: 2-4 ; czas trwania: 10 min.
Dynamiczna gra karciana dla żądnych przygód bohaterów. Który śmiałek się odważy wkroczyć w mroczne, stare lochy? Bo gdy śmiałka smok usmaży, to zostaną tylko prochy... Zatem by nie skończyć w piachu: Rachu ciachu i po strachu! [Wydawnictwo Muduko, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-GP/76 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej