Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(49)
Forma i typ
Gry i zabawki
(29)
Książki
(20)
Proza
(18)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(48)
wypożyczone
(23)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 13 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(4)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(39)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(2)
Filia 2 (Fredry 5)
(2)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(2)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(2)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(4)
Filia 15
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(4)
Filia 20 (Solarza 9a)
(2)
Autor
Peeters Raf
(21)
Drewnowski Jacek (1974- )
(5)
Lazo Hayley
(5)
Bloemmen Hans
(4)
Kornas Krystyna
(3)
Sanderson Brandon (1975- )
(3)
Sanderson Brandon (1975- ). Alcatraz kontra bibliotekarze
(3)
Stead Rebecca (1968- )
(3)
Duda-Gryc Marta
(2)
Dziewońska Dorota
(2)
Giles Jeff
(2)
Ribbens Jeanne
(2)
Sanderson Brandon
(2)
Sanderson Brandon (1975- ). Alcatraz kontra Bibliotekarze
(2)
Allison Angie
(1)
Bennett Jenn
(1)
Bereta-Jankowska Anna
(1)
Biernacka Matylda
(1)
Bradley Zoe
(1)
Brobecker Alain
(1)
Burm Kris (1957- )
(1)
Ciccareli Kristen
(1)
Ciccareli Kristen. Iskari
(1)
Ciccarelli Kristen
(1)
Ciccarelli Kristen. Iskari
(1)
Dougherty Rob (1969- )
(1)
Fornal Przemysław (gry planszowe)
(1)
Geis Patricia
(1)
Gesualdi Vito (1985- )
(1)
Goździkowski Andrzej
(1)
Grzegrzółka Irmina
(1)
Israel Julie (1988- )
(1)
Kastle Darwin (1971- )
(1)
Kołek Regina
(1)
Kuijpers Susan
(1)
Lemoine Byron
(1)
Martinez Andre
(1)
Małecki Łukasz
(1)
Palm Michael (1971- )
(1)
Pohl Agnieszka
(1)
Ribbens Emma
(1)
Riebe Paul
(1)
Schrey Sophie
(1)
Scott Victoria
(1)
Sullivan Deirdre
(1)
Taylor Jordyn
(1)
Uhls Yalda T
(1)
Whelon Chuck
(1)
Wiese Jens
(1)
Zach Lukas
(1)
Zarawska Patrycja (1970- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(21)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(49)
Kraj wydania
Polska
(49)
Język
polski
(48)
angielski
(5)
wiele języków
(1)
Odbiorca
Dzieci
(14)
Młodzież
(13)
14-17 lat
(12)
6-8 lat
(12)
0-5 lat
(7)
9-13 lat
(7)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(14)
Literatura angielska
(2)
Literatura kanadyjska
(2)
Temat
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(6)
Alcatraz Smedry (postać fikcyjna)
(5)
Bibliotekarze
(5)
Nastolatki
(5)
Dziewczęta
(4)
Miłość
(3)
Przyjaźń
(3)
Tajne organizacje
(3)
Barwy
(2)
Diament
(2)
Krainy i światy fikcyjne
(2)
Magia
(2)
Matki i synowie
(2)
Ojcowie i synowie
(2)
Relacja romantyczna
(2)
Rycerze
(2)
Tajemnica
(2)
Uczucia
(2)
Wojna
(2)
Wszechświat
(2)
Zamki i pałace
(2)
Zwierzęta leśne
(2)
Łowiectwo
(2)
Bałwan
(1)
Biedronkowate
(1)
Bliźnięta
(1)
Czerwony Kapturek (postać fikcyjna)
(1)
Dinozaury
(1)
Duchy
(1)
Dzieci
(1)
Fasola
(1)
Figury geometryczne
(1)
Galaktyki
(1)
Gry i zabawy
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Internet
(1)
Jazda konna
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Kobieta
(1)
Konflikt
(1)
Koty
(1)
Krajobraz
(1)
Las
(1)
Matki i córki
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mieszkania
(1)
Myśliwi
(1)
Młodzież
(1)
Nawiedzone domy
(1)
Niedźwiedzie
(1)
Oblężenia
(1)
Odzież
(1)
Ogień
(1)
Owce domowe
(1)
Pingwiny
(1)
Piłka nożna
(1)
Podróże
(1)
Pogoda
(1)
Pojazdy kosmiczne
(1)
Potwory
(1)
Pościg policyjny
(1)
Przebaczenie
(1)
Psy
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Ptaki
(1)
Rodzeństwo
(1)
Rodzina
(1)
Ruch oporu
(1)
Samochody ciężarowe
(1)
Sekrety rodzinne
(1)
Spadek
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Szpiegostwo
(1)
Sztuka przetrwania
(1)
Sztuki iluzjonistyczne
(1)
Ubiór
(1)
Ucieczki
(1)
Uczniowie
(1)
Uprowadzenie
(1)
Wakacje
(1)
Walka
(1)
Walka dobra ze złem
(1)
Wilk
(1)
Wrogość
(1)
Wyspy
(1)
Zakochanie
(1)
Zawody sportowe
(1)
Zdrada
(1)
Złodzieje
(1)
Złudzenia optyczne
(1)
Śmierć rodzica
(1)
Śnieg
(1)
Śpiąca Królewna (postać fikcyjna)
(1)
Świadek niepełnoletni
(1)
Świątynie
(1)
Żałoba
(1)
Żółwie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Irlandia
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(30)
Gry planszowe
(13)
Fantasy
(8)
Gry strategiczne
(8)
Powieść
(7)
Powieść przygodowa
(6)
Powieść obyczajowa
(4)
Fantastyka
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Thriller
(2)
Układanka
(2)
Gra strategiczna
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry w karty
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Poradnik
(1)
Sensacja
(1)
Układanki
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(30)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
49 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Starry eyes" 2019.
Sama w głuszy. Z chłopakiem, który złamał jej serce… Wręcz pedantycznie uporządkowane życie pewnej nastolatki zbacza ze szlaku, gdy zostaje ona sam na sam z dziką przyrodą oraz swoim najgorszym wrogiem – chłopakiem, który złamał jej serce. Od zeszłorocznego balu serdeczna przyjaźń Zorie i Lennona przerodziła się w zaciętą wrogość. Unikają się jak ognia, w czym nieco pomaga im fakt, że ich rodziny to współczesna wersja Montekich i Kapuletich. Aż do czasu, kiedy podczas wypadu w góry Zorie i Lennon zostają uwięzieni w głuszy. Sami. Razem. Co złego może się stać? Z braku innego towarzystwa Zorie i Lennonowi nie pozostaje nic innego, jak zaogniać stare rany docinkami, jednocześnie próbując odnaleźć drogę do cywilizacji. Jednak prywatna wojna podczas ścierania się z siłami natury zmniejsza ich szanse na wydostanie się z lasu w jednym kawałku. Im dalej zagłębiają się w dzikie ostępy Północnej Kalifornii, tym więcej skrywanych dotąd tajemnic i emocji wypływa na powierzchnię. Czy jednak rozpalone na nowo uczucie Zorie i Lennona przetrwa w świecie codzienności? Czy może zatliło się tylko na chwilę pod wpływem świeżego zapachu lasu i roziskrzonych gwiazd? [Wydaw. IUVI, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Diamentowy kod / challenges by Alain Brobecker & Studio Smart. - Kraków : Wydawnictwo Iuvi, © 2020. - 1 pudełko [plastikowa plansza do gry z przykrywką, 13 kolorowych klejnotów, książeczka z 80 zadaniami] ; 25x25x5 cm.
(Smart Games)
Wiek: 10+ ; gracze: 1.
Tytuł oryginału: "Diamond quest" 2013.
Podążaj za wskazówkami i znajdź diament! Wejdź do kopalni drogocennych kamieni SmartGames, wykop wszystkie klejnoty i ustal położenie czerwonego diamentu. Skorzystaj z kopalni informacji i wskazówek, z pomocą których rozwiążesz wszystkie zadania. Im mocniej zagłębisz się w tę przygodę, tym bardziej rozwinięte będą Twoje umiejętności dedukcji! Diamentowy Kod to wyjątkowa gra logiczna, która zawiera 80 zadań o rosnącym poziomie trudności. Odkryj w sobie nowe umiejętności i przekop się przez każde z nich! [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Oddz-GP/18 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kolorowy kod / designer: Kris Burm. - Kraków : Wydawnictwo Iuvi, © 2008. - 1 pudełko [18 płytek, podstawka, instrukcja, książeczka ze 100 zadaniami] ; 24x25x6 cm.
(Smart Games)
Wiek: 5+ ; gracze: 1.
Tytuł oryginału: "Colour code" 2006.
Kolorowy Kod to kreatywna gra logiczna, która w prosty i przyjemny sposób wprowadzi Twoje dziecko w świat kolorów, kształtów i obrazów. Każde za 100 zadań prezentuje obrazek, który dziecko, korzystając z półprzezroczystych płytek, musi ułożyć. Nie zawsze jest to proste! Dzięki narastającemu poziomowi trudności wyzwań, mały gracz poprzez zabawę rozwija swoją wyobraźnię, i w naturalny sposób kształtuje kreatywność. Dzięki temu, jak gra jest wydana, mali artyści mogą tworzyć z płytek własne figury i obrazy. Wkrocz do świata Kolorowego Kodu wraz ze swoim dzieckiem i zapewnij mu moc radości na wiele godzin. Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! [www.rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Oddz-GP/20 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
(Iskari / Kristen Ciccareli ; t. 1)
Tytuł oryginału: "The last Namsara" 2017.
Stanowi t. 1 cyklu "Iskari". T. 2 pt.: Uwięziona królowa.
Istnieją historie zbyt niebezpieczne, by je opowiadać. Na początku był Namsara – zrodzony z nieba i ducha – który wszędzie, gdzie się pojawił, przynosił miłość i śmiech. Lecz gdzie jest światło, tam musi być ciemność. Dlatego była też Iskari – zrodzona z krwi i blasku księżyca. Niszczycielka. Przynosząca śmierć. Oto legendy, na których wychowała się Asha, córka króla Firgaardu. Opowiadano je szeptem, a ona słuchała z zapartym tchem, zafascynowana zakazanymi bohaterami z przeszłości. Jednak dopiero kiedy sama stała się najbardziej zaciekłym, budzącym postrach pogromcą smoków, przyjęła rolę następnej iskari – samotny los, który sprawił, że Asha czuła się jak broń w cudzych rękach, a nie dziewczyna. Asha walczy ze smokami i przynosi ich głowy królowi, lecz żadne z tych trofeów nie jest w stanie jej uwolnić od więzów obowiązku: ślubu z okrutnym komendantem, człowiekiem, który zna prawdę o jej naturze. Gdy Asha dostaje szansę uwolnienia się w zamian za zabicie najpotężniejszego smoka w Firgaardzie, odkrywa, że stare opowieści mają w sobie więcej prawdy, niż mogła się spodziewać. Z pomocą przyjaciela – niewolnika służącego jej narzeczonemu – Asha musi zrzucić z siebie pancerz iskari i otworzyć serce na miłość, światło i prawdę, którą przed nią zawsze ukrywano. [Wydawnictwo IUVI, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Iskari / Kristen Ciccarelli ; t. 2)
Tytuł oryginału: "The caged queen" 2018.
Stanowi t. 2 cyklu "Iskari". T. 1 pt.: Ostatni Namsara.
Żyły kiedyś dwie siostry, które łączyła tak silna więź, że nic nigdy nie mogło ich rozdzielić. Roa i Essie nazywały to „nicią”. Zajmowały się magią – aż Essie straciła życie w straszliwym wypadku i jej dusza została uwięziona w tym świecie. Sprawcą jej śmierci był Dax, dziedzic tronu Firgaardu. Roa poprzysięgła znienawidzić go po kres. Jednak osiem lat później Dax wrócił, by błagać ją o pomoc. Zamierzał zdetronizować swego okrutnego ojca, który dla ludu Roi był bezlitosnym ciemiężycielem. Roa zawarła z Daksem układ: da mu swoją armię, jeżeli on uczyni ją królową. Tylko jako królowa mogła wybawić swój lud spod panowania Firgaardu. Wraz z Daksem i jego siostrą Ashą Roa i jej poddani obalili tyrana. Teraz jednak Asha musi uciekać, bo wyznaczono wysoką cenę za jej głowę. Roa natomiast jest królową z obcych stron, żyjącą z dala od domu, poślubioną wrogowi. Najgorsze zaś jest to, że obietnice Daksa pozostają niespełnione: lud Roi nadal cierpi. I oto pojawia się szansa, by naprawić wszelkie zło – Roa ma okazję pozbyć się wroga i wybawić ukochaną siostrę. Musi jedynie zabić króla… [lubimyczytac.pl, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "El increible show del Conejo Ilusionista" 2015.
Królik iluzjonista zaprasza na niesamowity Festiwal sztuk magicznych! Usiądź wygodnie i daj się porwać wielkiej księdze iluzji, która odkryje przed Tobą sztuczki przekraczające granicę między tym, co możliwe, a tym, co nierealne. Iluzje i złudzenia optyczne, niespodziewane magiczne efekty wystawią Twoje zmysły na próbę. Ponad 25 magicznych sztuczek i iluzji optycznych! [Wydawnictwo IUVI, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.13dz-793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The brink of darkness" 2018.
Kontynuacja książki pt.: "Na krawędzi wszystkiego".
Aby ocalić Zoe i jej rodzinę, Iks zrobił coś nie do pomyślenia zrezygnował z wolności i wrócił do niewoli na Nizinie. Ma zamiar wyrwać się już na zawsze spod władzy lordów, ale gdy traci swoje moce, trafia w sam środek zła, jakiego nigdy nie doświadczył. Odkrywa również nieznaną sobie przeszłość. Tajemnice, które wychodzą z mroku, mogą pomóc w połączeniu na nowo Iksa i Zoe lub doprowadzić do zniszczenia wszystkiego, o co oboje walczą. Drapieżna, mroczna, głęboka i romantyczna. Cassandra Clare Mroczny, pełen napięcia thriller fantastyczny, od którego nie mogłam się oderwać przez całą noc. Melissa de la Cruz Marzył ci się mroczny, wciągający romans z łowcami głów i akcją osadzoną w piekle? Proszę bardzo! Na krawędzi mroku to pełna grozy, niebezpieczeństw i emocji książka, która jest jednocześnie pełną humoru, ciepłą opowieścią o miłości i wspaniałym hołdem dla przyjaźni i rodziny. Uwielbiam ją. Laini Taylor. [Wydawnictwo IUVI, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-IV/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The edge of everything" 2017.
Kontynuację stanowi książka pt.: "Na krawędzi mroku".
Zoe ma 17 lat, zwariowaną matkę wegankę, młodszego brata z ADHD i prawdziwą przyjaciółkę. Ma też za sobą trudny rok, kiedy tragicznie zmarł jej ojciec, a zaprzyjaźniona para staruszków z sąsiedztwa zaginęła bez śladu. Jakby tego było mało, szukając brata podczas burzy śnieżnej, Zoe zostaje brutalnie zaatakowana i widzi coś, czego nie powinna widzieć. I kogoś. Nazwała go Iks. Zoe nie wie, że to łowca głów. Tajemniczy, przystojny i nękany losem, którego nie rozumie, pracuje na zlecenie lordów z Niziny - mrocznego i brutalnego miejsca, w które trafiają najgorsi szubrawcy. Tym razem przyszedł po bandytę, który zaatakował dziewczynę. Iks i Zoe nigdy nie mieli się spotkać. Łowcy z Niziny nie mogą ujawniać się nikomu poza swymi ofiarami. Iks, by uratować Zoe, łamie wszystkie zasady Niziny. I ponosi brutalne tego konsekwencje. Beznadzieja, samotność i ból - Iks zna tylko to. Zoe pokazuje mu, że może być inaczej. Kiedy X i Zoe dowiadują się więcej o ich swoich światach, zaczynają zadawać pytania o przeszłość, własny los i swoją przyszłość. Ale wyrwanie Iksa z Niziny i przecięcie więzów przeszłości, które pętają Zoe, będzie od obojga wymagać konfrontacji z własną ciemną stroną. [Wydawnictwo IUVI, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minęło sześćdziesiąt pięć dni od wypadku, który na zawsze odmienił życie Juniper. Świat bez jej cudownej starszej siostry Camilli stał aię zimnym i smutnym miejscem. Pewnego dnia Juniper odkrywa list Camilli napisany w dniu wypadku. List, w którym Cam zrywa z tajemniczym "TY'. Jest w szoku - nie wiedziała o związku siostry i ziejąca dziura w jej sercu wydaje się jeszcze większa. Jaka naprawdę była Cam? Postanawia się tego dowiedzieć, odkryć tożsamość "TY" i dostarczyć mu list. A wtedy Juniper coś gubi. Drobiazg, niewielką kartkę. Jedną z wielu, na których codziennie notuje swój prywatny poziom szczęścia i katalog własnych "wzlotów i upadków dnia". A ta fiszka jest wyjątkowa: zawiera tajemnicę, o której nikt nie może się dowiedzieć. Do czego prowadzi grzebanie (dosłownie i w przenośni) w cudzych śmieciach? Czy odkrywanie małych i wielkich tajemnic otaczających ją ludzi to właśnie to, czego Juniper potrzebuje, aby uporządkować własny życiowy bałagan? [Wydawnictwo IUVI, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-YA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Iuvi Games)
Wiek: 12+ ; gracze: 2-4 ; czas trwania: 20 min.
Na okładce: Nowe wydanie dla 2-4 graczy.
Przedstawiamy grę karcianą opartą na mechanice rozbudowy talii Weź udział w międzygalaktycznym konflikcie w „Star Realms”, znanej i popularnej grze autorstwa karcianych weteranów: Darwina Kastle i Roba Dougherty. Połącz emocje towarzyszące grom pojedynkowym, z możliwościami taktycznymi znanymi z gier opartych o mechanikę budowania talii. Gromadź punkty handlu i pozyskuj potężne okręty i bazy, które zasilą Twoje imperium. Łącz zakupione karty w niszczycielskie kombinacje, które zdominują pole bitwy zapewniając Ci punkty walki. Wykorzystuj zdolności sojuszy, aby zagwarantować sobie władzę w galaktyce. Chwała i splendor czekają! Czy odważysz się po nie sięgnąć? [www.bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-GK/45 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ucieczka z lochu / concept, game design and artwork: SMART ; designers: Byron Lemoine & Przemysław Fornal ; illustrations: Jeanne Ribbens. - Kraków : Wydawnictwo IUVI, © 2024. - 1 pudełko plansza z bramą i kluczami, 1 bohater, 1 powtór, 1 klucz, 1 broń, 2 kryształy, 2 kolumny, 2 skrzynie, książeczka z 80 zadaniami i ich rozwiązaniami, instrukcja] ; 24x25x7 cm.
(Smart Games)
Wiek: 10-99 ; gracze: 1.
Na opakowaniu: Gra logiczna dla 1 gracza.
Ucieczka z Lochu to wciągająca gra logiczna, która stawia przed dziećmi i dorosłymi jedno wyzwanie: znaleźć drogę ucieczki z tajemniczych lochów. Gra wymaga sprytu, logicznego myślenia i koncentracji - idealna dla miłośników przygód i zagadek! Każde zadanie przedstawia inny układ lochu, a zadaniem gracza jest doprowadzenie bohatera do wyjścia, obracając i przesuwając elementy tak, by odkryć bezpieczną drogę. [www.empik.com, 2024]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Oddz-GP/68 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
3 traki / concept, game design and artwork: SMART ; designer Raf Peeters ; illustrations: Susan Kuijpers. - Kraków : Wydawnictwo IUVI, © 2010. - 1 pudełko [3 ciężarówki, 10 kolorowych klocków, książeczka z 48 zadaniami i ich rozwiązaniami, instrukcja] ; 24x29x6 cm.
(Smart Games)
Wiek: 3-7 ; gracze: 1.
Na opakowaniu: Gra logiczna dla najmłodszych.
Załaduj ciężarówkę i wyrusz z dostawą! Trzy ciężarówki są w drodze do następnego punktu dostawy. Muszę odebrać ładunek, ale czy ten zmieści się na przyczepie? Czy jesteś w stanie pomóc załadować go w taki sposób, aby wszystko się zmieściło? Młodsze dzieci początkowo wykorzystają ciężarówki do zabawy. Nieco starsze dzieci, mogą grać w "3 Traki" rozwiązując zadania, które stają się coraz trudniejsze. [www.empik.com, 2010]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Oddz-GP/63 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
5 little birds / designer: Raf Peeters ; illustrations: Hans Bloemmen. - Kraków : Wydawnictwo Iuvi, © 2023. - 1 pudełko [1 wooden tree, 5 clip-on birds, 1 booklet with 60 challenges and solutions, 1 leaflet with game rules] ; 24x25x6 cm.
(Smart Games)
Wiek: 5+ ; gracze: 1.
Wersja angielska gry.
Tekst na pudełku w języku angielskim, instrukcja w środku w języku polskim.
Ptaki powracają w swoje rodzinne strony. Czy potrafisz przewidzieć na której gałęzi usiądą? Umieść ptaki w odpowiednich miejscach na drzewie używając podpowiedzi zawartych w książeczce z 60 zadaniami. Gra logiczna i dedukcyjna dla dzieci oraz dorosłych, która sprawi, że twój mózg będzie cały w skowronkach! Czy pojmiesz zasady w lot? [www.bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Oddz-GP/14 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Akademia jazdy konnej / designer: Raf Peeters. - Kraków : Wydawnictwo IUVI, © 2021. - 1 pudełko [1 plansza, 1 brama do oznaczania mety, 10 płytek z przeszkodami i ścieżkami, 1 koń z dżokejką, książeczka z 80 zadaniami i ich rozwiązaniami. ; instrukcja] ; 29x24x6 cm.
(SmartGames)
Wiek: 7+ ; gracze: 1.
Tytuł oryginału: "Horse academy".
Galopuj ku rozwiązaniu! Poczuj pęd wiatru w grzywie swojego wierzchowca i pokonaj wszystkie przeszkody! Przemierzaj tor z gracją, aby zdobyć jak najwięcej punktów. Czeka na Ciebie 8 przeszkód, które tylko dzięki sprytowi i logicznemu myśleniu uda się pokonać bezbłędnie. Twój koń jest gotowy do startu, a Ty? Ułóż tor przeszkód, który zachwyci każdego z jurorów oceniających Twój przejazd. [www.iuvigames.pl, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Oddz-GP/15 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Baszty i maszty / concept, game design and artwork: SMART ; designer Raf Peeters. - Kraków : Wydawnictwo IUVI, © 2022. - 1 pudełko [9 elementów zamku, książeczka z 80 zadaniami i rozwiązaniami] ; 24x18x9 cm.
(Smart Games)
Wiek: 8+ ; gracze: 1.
Na opakowaniu: Gra logiczna dla 1 gracza.
Zbuduj zamek aż do nieba! Dobra zabawa murowana! Zbuduj średniowieczny zamek aż do nieba, używając 9 elementów z kolorowymi wieżyczkami! Zacznij od najniższego poziomu, a potem umiejętnie rozplanuj pozostałe elementy, by rozwiązać 80 zadań o różnych poziomach trudności. Klasyczna łamigłówka dla królów i królowych w każdym wieku! [www.empik.com, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Oddz-GP/64 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Biedroneczki / concept, game design and artwork: SMART ; designer Raf Peeters ; illustrations: Hans Bloemmen. - Kraków : Wydawnictwo IUVI, © 2023. - 1 pudełko [kompaktowa plansza, 9 kolorowych biedronek, książeczka z 48 zadaniami i ich rozwiązaniami] ; 17x17x3 cm.
(Smart Games)
Wiek: 6-99 ; gracze: 1.
Na opakowaniu: Magnetyczna gra logiczna.
Oto wyjątkowa gra logiczna, która przyciąga uwagę dzieci i dorosłych! Smart Games Biedroneczki to nie tylko zabawa, ale również nauka dedukcji i logicznego myślenia. Idealnie zaprojektowana, aby rozwijać umiejętność rozwiązywania problemów u dzieci, ta gra wprowadza do świata myślenia logicznego poprzez sympatyczne, kolorowe biedronki. Świetnie sprawdzi się jako prezent dla dziecka, które uwielbia wyzwania i przygodę! [www.empik.com, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Oddz-GP/65 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Blokada / concept, game design and artwork: SMART ; designer Raf Peeters. - Kraków : Wydawnictwo IUVI, © 2015. - 1 pudełko [1 plansza, 4 budynki, 6 elementów układanki z samochodami policyjnymi, 1 element układanki z czerwonym samochodem złodzieja, książeczka z 80 zadaniami i ich rozwiązaniami] ; 24x25x5 cm.
(Smart Games)
Wiek: 7+ ; gracze: 1.
Na opakowaniu: Gra logiczna dla jednego gracza. 80 zadań ; różne poziomy trudności.
Do wszystkich jednostek! Zatrzymać czerwony samochód! W Blokadzie - policyjnej grze logicznej, dziecko wcieli się w dzielnego szefa policji. Cel jest prosty: kierując policjantami, spróbuj zatrzymać jadącego czerwonym samochodem złodzieja. Nie można pozwolić mu uciec! Na rozwiązanie czeka 80 zróżnicowanych pod względem poziomu trudności zadań. Młodzi dowódcy muszą w nich wykorzystać swoje zdolności planowania i wyobraźni przestrzennej! Do wszystkich jednostek! Czy cel został ujęty? Odbiór! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! [www.empik.com, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Oddz-GP/102 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cats & boxes / designer: Raf Peeters. - Kraków : Wydawnictwo Iuvi, © 2022. - 1 pudełko [plansza, 5 kafelków z kotami, 4 kafelki z pudełkami, książeczka z 60 zadaniami, instrukcja] ; 18x24x5 cm.
(Smart Games)
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Wiek: 7+ ; gracze: 1.
Wersja angielska gry.
Tekst na pudełku i instrukacja w wielu jezykach. Zasady gry w języku polskim.
Cats&Boxes to wciągająca gra logiczna, która polega na umieszczeniu wszystkich kotów w pudełkach. Gra składa się z układanki z elementami, którymi należy poruszać tak, aby każdy kot znalazł swoje pudło. Gra jest idealna zarówno dla młodszych, jak i starszych graczy. Kompaktowa forma Cats&Boxes jest łatwa do zabrania ze sobą w podróż: na wakacje, do szkoły, czy na długie wycieczki. Cats&Boxes to gra sekwencyjna, która angażuje umiejętności logiczne, myślenie przestrzenne oraz koordynację ruchową. Gracz musi dokładnie przemyśleć, jak przesunąć elementy układanki, aby umieścić każdego kota w odpowiednim pudle. Gra ta dostarcza radości i pozytywnych emocji, a także rozwija zdolności poznawcze oraz cierpliwość. Cats&Boxes to wspaniała gra dla całej rodziny, która zapewni długie godziny zabawy i wspaniałe wspomnienia. [www.empik.com, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Oddz-GP/16 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Counting sheep / designer: Raf Peeters ; illustrations: Hans Bloemmen. - Kraków : Wydawnictwo Iuvi, © 2024. - 1 pudełko [1 compact game board with lid, 7 transparent puzzle pieces with 12 sheep and 1 ram, 1 puzzle piece with a shed, 1 challenge booklet with 60 challenges and solutions, 1 leaft with game rules] ; 24x25x6 cm.
(Smart Games)
Wiek: 7+ ; gracze: 1.
Wersja angielska gry.
Tekst na pudełku w języku angielskim, instrukcja w środku w języku polskim.
Owczy wypas dla bystrych głów! Pora ruszyć na wypas. Nie pozwól, aby którakolwiek z Twoich owieczek wpadła do rzeki. Podziel je na mniejsze stada i zagoń je na każdą ze swoich łączek tak, aby liczebność stada zgadzała się ze wskazówkami przy zadaniu. Czy uda Ci się rozwiązać wszystkie 60 zadań? [www.empik.com, 2024]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Oddz-GP/103 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czerwony Kapturek : deluxe / designer: Raf Peeters. - Kraków : Wydawnictwo IUVI, © 2015. - 1 pudełko [plansza, 2 figurki (Czerwony Kapturek, Wilk), domek, 3 drzewa, 5 elementów ścieżki, książeczka z 48 zadaniami i rozwiązaniami, książeczka obrazkowa z bajką ; instrukcja] ; 30x24x6 cm.
(SmartGames)
Wiek: 4-7 ; gracze: 1.
Tytuł oryginału: "Little Red Riding Hood".
Czy Czerwonemu Kapturkowi uda się odnaleźć drogę do domku babci? Przed Tobą spore wyzwanie - musisz pomóc Czerwonemu Kapturkowi dostać się do domku babci. Uważaj, bo wilk depcze Ci po piętach i również próbuje wejść do domku babci. Pamiętaj, że w niektórych zadaniach będziesz musiał pomóc także jemu. Puść wodzę fantazji i korzystając z dołączonej do gry obrazkowej książeczki stwórz własną interpretację tej kultowej bajki. [www.iuvigames.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Oddz-GP/17 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej