Sorting
Source
Katalog centralny
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
available
(3)
Branch
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 13 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Filia 15
(1)
Author
Moor Julia (1966- )
(3)
Van de Logt Renata
(3)
Year
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Dziecko autystyczne
(3)
Gry i zabawy
(3)
Autyzm
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Zabawki
(1)
Genre/Form
Poradniki
(1)
3 results Filter
No cover
Book
In basket
Bibliogr.
1.Dlaczego zabawa jest tak ważna?2.Rozwijanie umiejętności zabawy:przyciąganie uwagi i dzielenie przestrzeni.3.Zabawa uporządkowana.4.Ach,te zabawki! 5.Gry i zabawy przy stoliku.6.Muzyka.7."Raz ja,raz ty" zabawy, w których robimy coś na zmianę.8.Gry i zabawy ruchowe.9.Zabawy na świeżym powietrzu.10.Zabawy wodne. 11.Pożytki z telewizji.12.Rozwijanie zdolności twórczych:zabawy plastyczne.13.Zabawa oparta na wyobraźni,czyli budowanie scenek tematycznych.14. Książki i czytanie.15.Problemy,frustracje i napady histerii-jak sprawić by zabawa była przyjemnością.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. A-88814 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr.- Indeks
1.Dlaczego zabawa jest taka ważna?; 2.Rozwijanie umiejętności zabawy: przyciąganie uwagi i dzielenie przestrzeni; 3.Zabawa uporządkowana; 4.Ach, te zabawki!; 5.Gry i zabawy przy stoliku; 6.Muzyka; 7."Raz ja, raz ty" - zabawy, w których robimy coś na zmianę; 8.Gry i zabawy ruchowe; 9.Zabawy na świeżym powietrzu; 10.Zabawy wodne; 11.Pożytki z telewizji; 12.Rozwijanie zdolności twórczych: zabawy plastyczne; 13.Zabawa oparta na wyobraźni czyli budowanie scenek tematycznych; 14.Książki i czytanie; 15.Problemy, frustracje i napady histerii - jak sprawić by zabawa była przyjemnością.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-616-053.2 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 209.
Książka Julii Moor, angielskiej psycholog i matki dziecka autystycznego, przeznaczona jest przede wszystkim dla rodziców i opiekunów zmagających się na co dzień z problemem wychowania maluchów, u których stwierdzono zaburzenia na tle autyzmu. W części wstępnej autorka omawia metody inicjowania i przeprowadzania zabaw, które pozwolą przyciągnąć uwagę dziecka, stwarzając okazję do kontaktów i komunikacji. W dalszych rozdziałach przedstawia szczegółowo różne rodzaje zabaw wraz z pomysłami, jak maksymalnie wykorzystać zawarty w nich potencjał edukacyjny i komunikacyjny. Niektóre zajęcia są przeznaczone dla dzieci bardzo zamkniętych w sobie, inne dla maluchów bardziej sprawnych i mówiących. Rodzic powinien wybrać te, które według niego nadają się dla jego dziecka i dotyczą umiejętności, nad którymi chce w danej chwili z nim pracować. Dzieląc się z rodzicami swym doświadczeniem, autorka pragnie przede wszystkim pomóc im uwierzyć w siebie, aby ich starania przyniosły jak najwięcej sukcesów. [Cyklady, 2006]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. F.15-37 (1 egz.)
Biblioteka nieczynna
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again