375064
Book
In basket
Kompetencje i dysfunkcje komunikacyjne osób z ASD - ujęcie rozwojowe ; Komunikacja osób ze spektrum autyzmu - w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań ; Komunikacja społeczna u dzieci ze spektrum autyzmu w świetle prekursorów rozwoju teorii umysłu ; Mowa ciała dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu ; Dziecko z autyzmem jako partner dialogu ; Relacje z innymi jako podstawa komunikacji społecznej osób z autyzmem ; Behawioralna koncepcja nabywania języka oraz rozwijania mowy i komunikacji u osób z autyzmem ; Wybór właściwej metody AAC do rozwijania umiejętności porozumiewania się dzieci ze spektrum autyzmu ; Metody komunikacji wspomagającej i alternatywnej we wczesnym wspomaganiu rozwoju dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu ; Obraz narzędziem komunikacji - znaki i strategie wizualne w usprawnianiu społecznego zrozumienia i komunikacji osób z ASD ; Zastosowanie AAC w kształtowaniu samoświadomości osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu ; Dziecko z autyzmem w szkole. Wybrane narzędzia komunikacji alternatywnej i wspomagającej wykorzystywane w procesie edukacji osób z autyzmem ; AAC - Piktogramy w komunikacji i edukacji osób z autyzmem ; Picture Exchange Communication System (PECS) jako metoda rozwijania umiejętności komunikowania się dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu ; Video modeling jako alternatywna metoda usprawniania komunikacji społecznej dzieci z autystycznego spektrum zaburzeń ; Technologia wspomagająca jako wsparcie komunikacji alternatywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu ; Rola rytmu i elementów muzykoterapii podczas prób nawiązywania interakcji komunikacyjnej z dziećmi autystycznymi ; Komunikacja osób głuchych z autyzmem ; Wspomaganie rozwoju komunikacji osób z autyzmem w świetle przepisów prawa oświatowego ; Mity i fakty o AAC i naturalnym rozwoju mowy.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. WG-616.89 (1 egz.)
Biblioteka nieczynna
There are copies available to loan: sygn. A-103284 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy rozdziałach.
Target audience note
Dla profesjonalistów, praktyków, studentów pedagogiki specjalnej, psychologii, logopedii i audiofonologii.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again