368145
Książka
W koszyku
Najpierw osoba, potem zaburzenie - czy słowa mają znaczenie? ; Unikaj protekcjonalnego tonu ; Używaj języka dostosowanego do wieku rozmówcy ; Stosuj neutralny język ; Nie wiesz, jakiej terminologii używać? Zapytaj! ; Zrezygnuj ze słowa "normalny" ; Zespół Aspergera to nie "łagodna" odmiana autyzmu ; Stosuj wyrażenie "ze spektrum autyzmu" ; Zwracaj się bezpośrednio do danej osoby ; Mów do rodziców po imieniu ; Przystosowanie języka i sposobu mówienia ; To, co mówisz, traktujemy dosłownie ; Sarkazm ; Etykietowanie związane z funkcjonowaniem ; Niewerbalny i prewerbalny ; Schematy myślowe ; Pozory mogą mylić ; Triada upośledzeń ; Nie każdy ma wyjątkowy talent ; Autyzm to schorzenie neurologiczne ; Osoba, a nie pacjent z autyzmem ; Nie ma powodu do rozpaczy ; Autysta jako zagadka ; Wyraz twarzy ; Mowa ciała ; Otoczenie ; Kontakt fizyczny ; Określ czas sesji terapeutycznej ; Proponuj przerwy podczas sesji ; Wyjaśnij plan spotkania ; Trzymaj się planu ; Zadawaj konkretne pytania, unikaj pytań otwartych ; Nie mów za szybko ; Alternatywa dla komunikacji niewerbalnej ; Zastanów się, zanim zaproponujesz coś do jedzenia.
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Communicating better with people on the autism spectrum, 2016
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: "Communicating better with people on the autism spectrum" 2016.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej