373459
Book
In basket
(Editio)
CZ. I. "CZŁOWIECZEŃSTWO JEST PRZEREKLAMOWANE" - HOUSE O ŻYCIU: Samolubne, prymitywne zwierzęta pełzające po ziemi - House i sens życia ; House i Sartre: Piekło to inni ludzie ; Czy House jest supermenem? Perspektywa Nietschego ; House i traf moralny. CZ. II. "WITAJ NA KOŃCU PROCESU MYŚLOWEGO" - LOGIKA I METODY HOUSE'A: Logika zgadywania w opowieściach o przygodach Sherlocka Holmesa i w serialu Dr House ; To wszystko tłumaczy ; Dźwięk klaszczącej dłoni House'a - lekarz bez manier jako retoryk zen ; "Bycie miłym jest przereklamowane" - House i Sokrates o nieuniknioności konfliktu ; Czy w Housie drzemie taoista? CZ. III. "TAKA JEST WŁASNIE ISTOTA MEDYCYNY - PRĘDZEJ CZY PÓŹNIEJ COŚ SPIEPRZYSZ" - HOUSE I ZASADY ETYCZNE: "Ty troszczysz się o wszystkich" - zasady etyki Cameron ; Intubować czy nie intubować - zasady i priorytety House'a ; House i medyczny paternalizm ; Jeśli cel nie uświęca środków, to jak uzasadnić podjęte działania! ' House versus Tritter - zderzenie autorytetu praktycznego i teoretycznego. CZ. IV. "NIE JESTEM NA HAJU PRZEZ TE TABLETKI, ONE CZYNIĄ MNIE NEUTRALNYM" - CNOTY I CECHY CGARAKTEROLOGICZNE W SERIALU DR HOUSE: House i cecha ekscentryczności ; Miłość - jedyne ryzyko, którego House nie może podjąć ; Recepta na przyjaźń ; Diagnoza charakteru: House podzielony?
Availability:
There are copies available to loan: sygn. F.13-791/792 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: House and philosophy : everybody lies, 2009
General note
Tytuł oryginału: "House and philosophy : everybody lies" 2009.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again