378479
Book
In basket
Podziękowania ; Cz. I. POZA WIEDZĄ FACHOWĄ: R. I. Nowa miara ; R. II. Umiejętności gwiazd ; R. III. Twarde argumenty na rzecz "miękkich" umiejętności ; Cz. II: PANOWANIE NAD SOBĄ: R. IV. Wewnętrzny kompas ; R. V. Samokontrola ; R. VI. Co nas pobudza ; CZ. III: UMIEJĘTNOŚĆ POSTĘPOWANIA Z LUDŹMI: R. VII. Radar społeczny ; R. VIII. Sztuka wpływania na innych ; R. IX. Współpraca, zespoły i grupowy iloraz inteligencji ; CZ. IV: NOWY MODEL UCZENIA SIĘ: R. X. Błąd, który kosztował miliard dolarów ; R. XI. Najlepsze metody ; CZ. V: EMOCJONALNIE INTELIGENTNA ORGANIZACJA: R. XII. Wczuć się w puls firmy ; R. XIII. Sedno dobrej roboty ; Uwagi końcowe ; Dodatki: 1. Inteligencja emocjonalna ; 2. Szacowanie kompetencji "gwiazd" ; 3. Płeć i empatia ; 4. Strategie wspierania różnorodności ; 5. Inne sprawy dotyczące szkolenia.
Availability:
All copies are currently on loan: sygn. A-159.9/U (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Working with emotional intelligence, 1998
General note
Na okładce: W jaki sposób inteligencja emocjonalna pomaga odnieść sukces zawodowy.
Tytuł oryginału: "Working with emotional intelligence" 1998.
Bibliography, etc. note
Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again