378266
Książka
W koszyku
Podziękowania ; Cz. I. POZA WIEDZĄ FACHOWĄ: R. I. Nowa miara ; R. II. Umiejętności gwiazd ; R. III. Twarde argumenty na rzecz "miękkich" umiejętności ; Cz. II: PANOWANIE NAD SOBĄ: R. IV. Wewnętrzny kompas ; R. V. Samokontrola ; R. VI. Co nas pobudza ; CZ. III: UMIEJĘTNOŚĆ POSTĘPOWANIA Z LUDŹMI: R. VII. Radar społeczny ; R. VIII. Sztuka wpływania na innych ; R. IX. Współpraca, zespoły i grupowy iloraz inteligencji ; CZ. IV: NOWY MODEL UCZENIA SIĘ: R. X. Błąd, który kosztował miliard dolarów ; R. XI. Najlepsze metody ; CZ. V: EMOCJONALNIE INTELIGENTNA ORGANIZACJA: R. XII. Wczuć się w puls firmy ; R. XIII. Sedno dobrej roboty ; Uwagi końcowe ; Dodatki: 1. Inteligencja emocjonalna ; 2. Szacowanie kompetencji "gwiazd" ; 3. Płeć i empatia ; 4. Strategie wspierania różnorodności ; 5. Inne sprawy dotyczące szkolenia.
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-159.9/U (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Working with emotional intelligence, 1998
Uwaga ogólna
Na okładce: W jaki sposób inteligencja emocjonalna pomaga odnieść sukces zawodowy.
Tytuł oryginału: "Working with emotional intelligence" 1998.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej