375131
Książka
W koszyku
I. Socjologiczne aspekty edukacji: 1. Funkcjonalizm ; 2. Teoria konfliktu ; 3. Teoria krytyczna ; 4. Interakcjonizm ; 5. Teoria klasy kreatywnej Richarda Floridy ; 6. Teoria gentryfikacji ; II. Paradygmaty pedagogiczne a kultura organizacyjna ; III. Historyczne i współczesne ujęcia definicji kultury organizacyjnej: 1. Ujęcie dychotomiczne kultury organizacyjnej ; 2. Ujęcie wielowymiarowe kultury organizacyjnej ; 3. Ujęcie interdyscyplinarne kultury organizacyjnej ; IV. Pojęcie kultury organizacyjnej w edukacji: .1. Kultura organizacyjna a klimat organizacyjny i tożsamość organizacyjna ; V. Elementy kultury organizacyjnej ; VI. Kultura narodowa i jej oddziaływanie na kulturę organizacyjną. Aspekty kultur organizacyjnych ; VII. Funkcje kultury organizacyjnej ; VIII. Siła kultury organizacyjnej ; IX. Typologie kultur organizacyjnych: 1. Typologia Rogera Harrisona i Charlesa Handy’ego ; 2. Typologia Kima S. Camerona i Roberta E. Quinna ; 3. Typologia Terrence’a E. Deala i Allana A. Kennedy’ego ; 4. Typologia Roberta Cooka i J. Claytona Lafferty’ego ; 5. Kultura zastraszania i kultura strachu ; X. Kształtowanie zmian w kulturze organizacyjnej ; XI. Zmiany w instytucjach edukacyjnych ; XII. Przywództwo w organizacji ; XIII. Przywództwo w instytucji oświatowej: 1. Misja i strategia instytucji oświatowej oraz ich wpływ na kulturę organizacyjną ; XIV. Komunikacja w organizacji ; XV. Komunikacja w instytucji oświatowej ; XVI. Refleksja.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112027 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [118]-123.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej