369113
Audiobook
CD
W koszyku
Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, wiceprezes agencji reklamowej Ogilvy i legenda TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas denerwują opóźnienia? I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta? Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje na podstawie dowodów. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne - od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy. [Heraclon International, 2022]
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM-KM/CD 3775, WM-KM/CD 3874 (2 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Alchemy : the surprising power of ideas that don't make sense, 2019
Uwaga ogólna
Czas trwania: 11 godz.
Tytuł oryginału "Alchemy: The surprising power of ideas that don't make sense" 2019.
Uwaga dotycząca uczestników/wykonawców
Czyta Wiesław Kolbusz.
Uwaga dotycząca innej dostępnej postaci fizycznej
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Uwaga dotycząca wymagań systemowych
Nagranie w formacie mp3.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej