373455
Książka
W koszyku
Nieomylne zasady, na których oparto zawiłe strategie rynkowe, wspólne całym pokoleniom kandydatów na menadżerów, nie są wynalazkiem XX wieku - istnieją od dwóch tysięcy lat, jak tego dowiedziemy, poczynając od pierwszego rozdziału tej książki. Rozdział drugi traktuje o polityce cenowej, rozumianej jako czynnik strategiczny. W trzecim omówiono najskuteczniejsze metody zapewnienie sobie wierności klienta, w tym sztukę rozmieszczenia punktów sprzedaży. Czwarty rozdział dotyczy komunikowania się, które, jakkolwiek patrzeć, jest najważniejszym narzędziem marketingu. Wreszcie w piątym pokażemy, że najnowocześniejsze techniki współczesnego marketingu, na przykład "benchmarking", Kościółstosowany, i to z doskonałym skutkiem, już dawno temu. (...) Jedno jest pewne: nowoczesny marketing zbankrutował, marketing Kościoła zwyciężył. Można wprawdzie dyskutować, czy coś takiego jak marketing w ogóle istnieje. Ale to już zupełnie inna historia. (ze Wstępu)
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110513 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Gesu lava piu bianco ovvero come la Chiesa invento il marketing, 2006
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej