375161
Book
In basket
Gromadzenie i analiza danych rynkowych w praktyce / Michał Makowski. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 220 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
R. I. Działania przygotowawcze w zakresie badań rynku: 1. Istota, elementy i uwarunkowania rynku ; 2. Charakterystyka i znaczenie badania rynku ; 3. Etapy projektowania badania rynku ; 4. Instrumenty pomiarowe w badaniach rynku ; R. II. Gromadzenie i wstępna prezentacja danych rynkowych: 1. Zbieranie danych empirycznych ; 2. Wstępne opracowanie materiału empirycznego ; 3. Podstawowa analiza statystyczna danych ; 4. Prezentacja i ocena przeprowadzonego badania ; R. III. Przegląd podstawowych metod analizy danych rynkowych: 1. Analiza zjawisk rynkowych w czasie ; 2. Analiza związków przyczynowo-skutkowych ; 3. Analiza przestrzenna rynku ; 4. Analiza udziałów rynkowych ; 5. Analiza elastyczności popytu rynkowego ; 6. Analiza aktywności marketingowej ; 7. Analiza techniczna rynku giełdowego ; 8. Analiza niezależności i zależności statystycznej.
Availability:
All copies are currently on loan: sygn. A-110063 (1 egz.)
Notes:
General note
Na stronie redakcyjnej rok wydania: 2022, data wpływu egzemplarza: 2021.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 213-214.
Target audience note
Dla decydentów, pracowników prowadzących w praktyce badania marketingowe, studentów m.in. kierunków zarządzania i ekonomii.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again