367100
Książka
W koszyku
(Kultura - Przemiany - Edukacja, ISSN 2300-9888 ; t. 8)
CZ. I: HISTORYCZNE ŹRÓDŁA, CIĄGŁOŚĆ I ZMIANA MYŚLI EDUKACYJNEJ: Kazimierz Rędziński, Aktywność kulturalno-oświatowa Stowarzyszenia Katolickiej Młodzieży Rękodzielniczej „Skała” we Lwowie (1856–1914) ; Paweł Juśko, Z pragmatyki działalności instruktorów szkolenia ideologicznego nauczycieli u schyłku okresu stalinowskiego na przykładzie miasta Tarnowa i powiatu tarnowskiego ; Piotr Jaworski, Kluby Inteligencji Katolickiej jako instytucje wsparcia wykształcenia i wychowania w Diecezji Tarnowskiej ; CZ. II: RODZINA I SZKOŁA – WSPÓLNE OBSZARY KSZTAŁCENIA, WYCHOWANIA I OPIEKI: Bogumiła Bobik, Próba ujęcia modelu pracy pedagoga w kontekście środowiska szkolnego ; Zofia Frączek, Niepowodzenia szkolne uczniów w czasie pandemii COVID-19 w perspektywie wybranych badań empirycznych ; Beata Górnicka, „W trybie zdalnym…” – nauka – wychowanie – opieka nad uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w czasie pandemii. Refleksje i rozterki pedagoga ; Ewa Markowska-Gos, Kohabitacja we współczesnym społeczeństwie polskim – wybór czy konieczność? Analiza socjologiczna ; Oksana Iwankowa-Stetsiuk, Rozszerzenie przestrzeni integracyjnej osób wewnętrznie przesiedlonych: implementacja na Ukrainie polskiego doświadczenia wspomagania rodzin ; CZ. III: PSYCHOLOGIA WOBEC WSPÓŁCZESNYCH PROBLEMÓW EDUKACYJNYCH I WYCHOWAWCZYCH: Mária Potočárová, Developmental aspects in models of behaviour and education ; Helena Orieščiková, Music therapy or music philetics in school? ; Alicja Kubik, Metody aktywizujące w edukacji polonistycznej dzieci w młodszym wieku szkolnym ; Marta Mauri Medrano, The use of virtual reality in education ; Ewa Kłak, Wykorzystywanie Internetu przez dzieci i młodzież – pozytywne i praktyczne aspekty oraz zagrożenia ; CZ. IV: UNIWERSYTETY I SZKOŁY WYŻSZE W PERSPEKTYWIE WYZWAŃ CYWILIZACYJNYCH: Rebecca Soler Costa, Pablo Lafarga Ostáriz, Rethinking teacher training: Covid-19 and the rise of e-learning ; Marta Mauri Medrano, Social networks as a teaching resource in higher education ; Zbigniew Chodkowski, Motywacja młodzieży w zakresie wyboru kierunku studiów w świetle zmiennej – płeć ; RECENZJE: Maria Januszewska-Warych: Mirosław Łapot, Religia mojżeszowa w szkolnictwie publicznym we Lwowie w okresie autonomii galicyjskiej (1867–1918), Wydawnictwo Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie, Częstochowa 2019, ss. 287 ; Janusz Miąso: Daniel Goleman, Focus, Sztuka koncentracji jako ukryte dążenie do doskonałości, Wydawnictwo Media Rodzina, Poznań 2014, ss. 343.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101674/t.8 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. okł.: Thought about upbringing : theories and educational use
Uwaga ogólna
Na książce także ISSN publikacji online: 2544-1205.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Tekst w języku polskim, angielskim. Spis treści, streszczenie w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej