374483
Książka
W koszyku
(Komunikacja i Media)
CZ. I. RADIO I SPOŁECZEŃSTWO: Grażyna Stachyra, „Radio Majdanek” – głos pośród ciszy. Narracja radiowa w kontekście pierwotnej oralności ; Magdalena Szydłowska, Pośród stereotypów, uogólnień i propagandy. Warmiacy i Mazurzy i ich obecność w świadomości regionalnej w perspektywie przekazu Regionalnej Rozgłośni Polskiego Radia w Olsztynie w latach 1952–1989 ; Kinga Sygizman, W imieniu tych, których głosu nikt nie słucha – reportaż radiowy na Festiwalu Mediów „Człowiek w zagrożeniu” ; Martyna Dziubałtowska-Woźniak, Przeciw hegemonii ekranów. Słuchowisko we współczesnej edukacji szkolnej ; CZ. II. RADIO I NOWE MEDIA: Paulina Czarnek-Wnuk, Mobilność radia – oferta aplikacji polskich nadawców ; Eliza Matusiak, Nielinearność w audialności. Forma, narracja, interakcja ; Mateusz Markowski, Zwrot audytywny w polskich mediach na podstawie obecności podcastu w aplikacjach mobilnych Spotify oraz iTunes ; CZ. III. ARTYSTYCZNE FORMY RADIOWE: Bartłomiej Oleszek, Historyczne ścieżki eksperymentalnych słuchowisk (radiowych) ; Barbara Zwolińska, Poetyka eksperymentu i granice innowacyjności we współczesnym polskim teatrze radiowym ; Natalia Kowalska-Elkader, Poza treścią. O formie w sztuce dźwiękowej ; Joanna Bachura-Wojtasik, Pamięć w literaturze (audialnej) na przykładzie słuchowiska „Fabryka muchołapek” Andrzeja Barta.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109301 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografiana stronach 187-188.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej