373556
Książka
W koszyku
PROBLEMATYKA KODALYOWSKA. System Zoltána Kodály'a w polskim piśmiennictwie teoretycznym ; Spór o drogę w nauczaniu muzyki albo jak zintegrować środowisko solfeżystów ; Kodály w akademii ; Z doświadczeń kształcenia słuchu studentów wydziału wokalno-aktorskiego z wykorzystaniem metody relatywnej według założeń kodalyowskich ; Efektywność kształcenia słuchu wokalistów przy zastosowaniu metody relatywnej ; Dyktando muzyczne w solfeżu kodalyowskim ; Metoda relatywna a słyszenie harmoniczne ; Przydatność melodii wzorcowych w nauczaniu skal muzycznych ; Rodzina kodalyowska w Łańcucie (15-28 sierpnia 1990). PROBLEMATYKA GORDONOWSKA. Stosowanie i niestosowanie audiacji przy czytaniu nut a vista solmizacją relatywną ; Nauczanie kształcenia słuchu w szkole muzycznej stopnia podstawowego bez rozwijania zdolności i umiejętności audiacyjnych ; System oceniania: ocena normatywna czy idiograficzna? DZIEŁO MUZYCZNE NA PRZEDMIOCIE KSZTAŁCENIA SŁUCHU. Czy kształcenie słuchu jest przedmiotem muzycznym? Zastosowanie skal modalnych w nauczaniu kształceniua słuchu w szkole muzycznej I stopnia ; Pieśni dla dzieci Witolda Lutosławskiego ; Piosenki dla dzieci Witolda Lutosłąwskiego jako materiał ćwiczeń na lekcjach kształcenia słuchu w szkole muzycznej I stopnia.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM-Ksieg 3428 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Dotyczy m.in Łańcuta.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej