376362
Książka
W koszyku
WYKŁADY: Ewa Helwich - Ryzyko nieprawidłowego rozwoju noworodków urodzonych przedwcześnie i dzieci ryzyka. Ewolucja wczesnego uszkodzenia mózgu ; Elżbieta Marszał - Neurologiczne wskazania do usprawniania dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi w pierwszym roku życia. Mózgowe porażenie dziecięce w aspekcie neurologii dziecięcej ; Maria Borkowska - Neurofizjologiczne uwarunkowania procesów rozwojowych. Znaczenie prawidłowego rozwoju w pierwszych miesiącach życia dla dalszego rozwoju dziecka ; Zofia Kułakowska - Diagnoza wczesnego uszkodzenia mózgu w pierwszym roku. Różnicowanie - alternatywy rozwoju i ewolucja kliniczna dzieci przedwcześnie urodzonych ; Joanna Kryszczyńska - Ocena globalnych wzorców ruchowych metodą Prechtla ; Zofia Kułakowska - Wczesna interwencja terapeutyczna u dzieci z uszkodzeniem mózgu - pozytywne i negatywne wyniki ; Alina Smyczek - Symptomy ryzyka zaburzeń komunikacji u dzieci w pierwszym roku życia ; Marek Jóźwiak - Prognozowanie rozwoju funkcjonalnego u dzieci z uszkodzeniem tzw. "górnego neuronu ruchowego" ; Liliana Klimont - Rola integracji sensomotorycznej w pierwszym okresie życia - uczenie się przez zmysły ; Grażyna Banaszek - Diagnostyczna i terapeutyczna metoda Vojty z perspektywy lekarza i pacjenta ; Aleksandra Wnuk - Psychologiczne wsparcie dla rodziców dzieci z wczesnym uszkodzeniem OUN ; Zofia Kułakowska - Procesy integracyjne w mózgu dziecka w wieku od 1-go do 6-go roku życia ; Aleksandra Wnuk - Rozwój psychospołeczny a usprawnianie dziecka w wieku od 1-go do 6-go roku życia ; Małgorzata Dońska-Olszko - Specjalne potrzeby edukacyjne - interdyscyplinarny model wczesnego wspierania rozwoju dziecka ; Alina Smyczek - Wspomaganie rozwoju komunikacji i języka dzieci niepełnosprawnych od 1-go do 6-go roku życia ; Maria Król - Jakość życia rodziny z dzieckiem niepełnosprawnym ; Marek Jóźwiak - Algorytm postępowania ortopedycznego u dziecka z mózgowym porażeniem ; Maria Król - Nauczanie Kierowane jako system zintegrowanych działań rehabilitacyjno-edukacyjno-opiekuńczych wobec dzieci z wczesnym uszkodzeniem mózgu i ich rodzin ; Liliana Klimont - Zaburzenia procesów sensorycznych u dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym ; Bożena Zychowicz - Terapia psychomotoryczna wg M. Procus i M. Block ; Ludwika Sadowska - Kompleksowa diagnostyka i neurostymulacja rozwoju dzieci z wrodzonymi i nabytymi dysfunkcjami ośrodkowego układu nerwowego według Wrocławskiego Modelu Usprawniania ; Beata Wojciechowska - Rozwijanie myślenia strukturalnego wg Reuvena Feuerstein'a. PYTANIA "KIERUNKOWO-PORZĄDKUJĄCE", ANEKS: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 4 kwietnia 2005 r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Programy konferencji naukowo-szkoleniowych.
Strefa uwag:
Tyt. okł.: Co? Jak? Kiedy? I dlaczego?
Uwaga ogólna
Na okładce tytuł: Co? Jak? Kiedy? I dlaczego?
Zawiera wykłady z konferencji naukowo-szkoleniowych zorganizowanych w maju i październiku w Lublinie oraz w grudniu w Zamościu w 2006 roku.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie po większości wykładów.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej