368611
Książka
W koszyku
Obecnie gry komputerowe produkowane w Polsce stanowią jedną z najbardziej na świecie rozpoznawanych marek. Jak jednak wyglądały początki rodzimego gamedevu? Czy przyznają się do nich wszyscy twórcy gier? Jaki był wpływ demosceny na gry? I co autorzy gier z lat 80. oraz 90. robią dziś? Po świecie komputerów ośmiobitowych, giełd, piractwa, czasopism o grach, początkach biznesu rozrywkowego oprowadzają w niewygodnej dla wszystkich i pełnej prawdy rozmowie Tomasz "Tdc" Cieślewicz i Piotr Marecki. Z tej geekowskiej narracji wynika także, że gry i demoscena to część dziedzictwa kulturowego, a "Robbo" i inne tytuły należały wreszcie postawić tam gdzie ich miejsce: obok filmów Wajdy i powieści Tokarczuk. [Korporacja Ha!art, 2020]
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108578 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej