378325
Book
In basket
Infografika w prasie i Internecie / Przemysław Szews. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020. - 196, [1] stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
R. I. KOMUNIKACJA WIZUALNA W MEDIACH. ROLE OBRAZU I TEKSTU W KOMUNIKATACH I INFORMACJI: 1. Pojęcie komunikacji wizualnej ; 2. Komunikacja wizualna jako część kultury wizualne ; 3. Rola i funkcje obrazu w komunikacji wizualnej ; 4. Interaktywność jako kolejny etap projektowania mediów ; 5. Tekst i obraz w mediach ; 6. Tekst jako obraz - funkcja wizualna tekstu ; R. II. INFOGRAFIKA JAKO SPOSÓB WIZUALIZOWANIA INFORMACJI I DANYCH W PRASIE ORAZ W INTERNECIE: 1. Pojęcie infografii ; 2. Geneza infografiki ; 3. Wizualizowanie informacji w dziennikarstwie ; 4. Infografika jako forma wizualizacji przekazu - historia ; 5. Infografika współcześnie ; 6. Infografika jako gatunek angażujący ; 7. Rodzaje i odmiany infografiki ; 8. Infografika internetowa i gatunki interaktywne ; 9. Infografika dynamiczna ; 10. Infografika dynamiczna a hipertekst ; 11. Infografika dynamiczna jako gatunek angażujący ; 12. Infografika jako informacyjny gatunek dziennikarski ; 13. Infografika a kompetencje odbiorcy ; 14. Budowa infografiki ; 15. Podstawowe elementy udanej infografiki ; R. III. WIZUALIZACJA INFORMACJI W PRASIE I INTERNECIE: 1. Wykresy w prasie: Wykresy kolumnowe i słupkowe ; Wykresy kołowe ; Wykresy liniowe ; 2. Infografiki w prasie: Infografiki oparte na mapach ; Infografiki wieloelementowe ; Infografiki o charakterze poradnikowym ; 3. Infografiki w Internecie ; BIQdata.pl ; O serwisie BIQdata.pl ; BIQdata.pl - analiza wybranych materiałów ; Onet.pl - Analiza ; O portalu Onet.pl ; Onet.pl - analiza wybranych materiałów ; Wirtualna Polska ; O portalu Wirtualna Polska ; Wirtualna Polska - analiza wybranych materiałów.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. A-108515 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again