374893
Book
In basket
Wprowadzenie: Cz. I. EDUKACJA KULTURALNA W REFLEKSJI I BADANIACH EMPIRYCZNYCH: R. 1. Pomiędzy orientacją na cele indywidualne a orientacją na cele ponadjednostkowe - różnorodność ujęć edukacji kulturalnej ; R. 2. Zjawiska i tendencje w edukacji kulturalnej - obraz empiryczny ; CZ. II. EDUKACJA KULTURALNA Z PERSPEKTYWY PRAKTYKÓW: R. 1. Edukatorzy kulturalni i dziedziny oraz obszary ich aktywności ; R. 2. Instytucjonalny kontekst działalności edukatorów ; R. 3. Sposoby rozumienia edukacji kulturalnej przez praktyków ; R. 4. Powiązanie edukacji kulturalnej z kontekstem społecznym ; R. 5. Style pracy z uczestnikiem i aranżacji metodyczna zajęć ;R. 6. Trudności w pracy edukatorów ; Na zakończenie - o potrzebach i potencjałach edukacji kulturalnej.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. A-108430 (1 egz.)
Notes:
Funding information note
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Zielonogórski.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again