373455
Książka
W koszyku
Sztuka dla biznesu : wspieranie kreatywności w organizacji / redakcja naukowa Agnieszka Wojtczuk-Turek ; [recenzent prof. zw. dr hab. Dorota Ilczuk]. - Wydanie I - 2 dodruk. - Warszawa : PWN, 2019. - 312, [2] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Wprowadzenie Agnieszka, Wojtczuk-Turek ; CZĘŚĆ I SZTUKA DLA BIZNESU – W JAKI SPOSOB SZTUKA INSPIRUJE I POMAGA ROZWIĄZYWAĆ PROBLEMY W BIZNESIE: 01 Twórcze partnerstwa: łączenie sztuki i biznesu dla rozwoju organizacyjnego Giovanni Schiuma ; 02 Fenomen wizerunku biznesu. Sztuka w służbie Compagnie Internationale des Wagons-Lits. Szkic z psychologii reklamy i twórczości Cezary W. Domański ; 03 „Jazz w zarządzaniu”. W jaki sposób muzyka jazzowa może inspirować działalność biznesową, Dariusz Turek ; 04 Wiolinowy klucz do sukcesu! Klaudiusz Baran, Anna Proszowska-Sala ; 05 Etyka czy piękno: o istocie interwencji behawioralnych w biznesie Agnieszka Wincewicz-Price, Jonathan Price ; 06 Architektura a tożsamość organizacji. Czy architektura może wspierać wartości i cele organizacji? Krzysztof Zalewski ; 07 Art branding – projektowanie doświadczenia marki i jej tożsamości poprzez sztukę Igor Gałązkiewicz ; 08 „Projektowanie emocji”. W jaki sposób odpowiedni design może zwiększyć sprzedaż produktu Agnieszka Wojtczuk-Turek, Marek Lachowicz ; 09 Proces twórczy a rozwiązywanie problemow w biznesie i generowanie innowacji Agnieszka Wojtczuk-Turek, Dariusz Danilewicz ; 10 Twórcy i odbiorcy mediów w dobie Web 2.0, Big Data i algorytmizacji kultury Krzysztof Franek ; CZĘŚĆ II SZTUKA I LIDER, CZYLI JAK SZTUKA WSPIERA SUKCES PRZYWODZTWA: 11 Odnajdywanie piękna w rozszczepionym świecie: sztuka inspiruje liderów – liderzy zmieniają świat Nancy J. Adler ; 12 Lider w lustrze sztuki Magdalena Kąkolewska ; 13 Charyzma w biznesie – wykorzystanie wybranych technik sztuki aktorskiej w budowaniu wizerunku menedżera Beata Ciecierska-Zajdel ; 14 Fotografia – sztuka, która wspiera rozwój i przywództwo Dorota Raniszewska ; 15 Mandala radości zarządzania Kazimierz Kuciński.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108364 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla badaczy zajmujących się teorią i praktyką zarządzania w kulturze, ekonomiką kultury, ekonomią doznań, badaniami z zakresu przywództwa, a także studentów i doktorantów zainteresowanych ekonomicznymi i zarządczymi kontekstami kultury.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Mercedes-Benz Polska
Uwaga dotycząca języka
Część tekstu tłumaczona z języka angielskiego. Streszczenia w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej