373556
Book
In basket
R. I. RÓŻNORODNOŚĆ POKOLENIOWA SPOŁECZEŃSTWA XXI WIEKU: 1. Pokolenia w literaturze naukowej ; 2. Najstarsze żyjące obecnie generacje – Tradycjonaliści i Baby Boomers ; 3. Specyfika pokolenia X ; 4. Profil generacji Y-ów ; R. II. CECHY POKOLENIOWE WSPÓŁCZESNEJ MŁODZIEŻY: 1. Wartości i potrzeby pokolenia Z ; 2. Motywacje i oczekiwania przedstawicieli Zetów ; 3. Sposób uczenia się i komunikacji e-generacji ; R. III. ZACHOWANIA TURYSTYCZNE I ICH DETERMINANTY: 1. Pojęcie i zakres zachowań turystycznych ; 2. Internet źródłem nowych okoliczności zaspokajania potrzeb turystycznych ; 3. Etapy procesu decyzyjnego na rynku turystycznym ; 4. Klasyfikacje determinant zachowań turystycznych – zarys problemu ; 5. Determinanty endogeniczne zachowań turystycznych ; 6. Determinanty egzogeniczne kształtujące postępowanie konsumentów na rynku turystycznym ; R. IV. METODYKA BADAŃ POSTĘPOWANIA REPREZENTANTÓW POKOLENIA Z NA RYNKU TURYSTYCZNYM: 1. Założenia badawcze odnośnie do potrzeb, motywacji i zachowań turystycznych członków generacji Z ; 2. Źródła pozyskiwania informacji o postępowania przedstawicieli pokolenia Z na rynku turystycznym ; 3. Charakterystyka grupy badawczej reprezentantów e-generacji ; R. V. POTRZEBY I MOTYWACJE REPREZENTANTÓW GENERACJI Z NA RYNKU TURYSTYCZNYM: 1. Pierwotne potrzeby wyjazdów turystycznych ; 2. Motywacje podróży turystycznych i ich konsekwencje w postaci potrzeb wtórnych ; 3. Determinanty wyboru miejsc docelowych w kraju i za granicą ; R. VI. ZACHOWANIA TURYSTYCZNE PRZEDSTAWICIELI POKOLENIA Z W 2018 R. NA TLE BADAŃ Z LAT 2006, 2009 I 2015: 1. Częstotliwość podróżowania ; 2. Organizacja turystycznych wyjazdów krajowych i zagranicznych ; 3. Preferowane miejsca noclegu i wyżywienia ; 4. Wydatki na podróże i sposoby ich finansowania ; R. VII. WYKORZYSTANIE INTERNETU W ZASPOKAJANIU POTRZEB TURYSTYCZNYCH CZŁONKÓW POKOLENIA Z: 1. Zasoby Internetu jako inspiracja do podejmowania aktywności turystycznej ; 2. Tradycyjne i nowoczesne źródła komunikacji w fazie planowania podróży turystycznej ; 3. Internetowe narzędzia pozyskiwania wiedzy na temat miejsca docelowego podróży.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. A-107992 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach [125]-136.
Target audience note
Dla studentów kierunków turystycznych, pracowników naukowo-dydaktycznych.
Funding information note
Publikacja została dofinansowana ze środków przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w ramach dotacji na utrzymanie potencjału badawczego
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again