367690
Książka
W koszyku
(Komunikacja i Media)
R. I. BADANIA NAD WIZERUNKIEM: 1. Stan badań ; 2. Przyjęta perspektywa badawcza: a) Teoretyczna perspektywa badawcza: Konstruktywizm ; Kreowanie wizerunku przez odbiorcę wypowiedzi ; Komunikowanie wizerunku przez autora wypowiedzi ; Wizerunek a tożsamość ; 3. Metodologiczne rozwiązania: a) Szczegółowe cele badania ; b) Dobór metodologii do celów badania: Układ poleceń w grupach i brzmienie pytań ; Sposób przedstawienia materiałów i kart odpowiedzi ; Czas i miejsce realizacji badania ; Uczestnicy badania ; Dlaczego felieton? ; Kryteria doboru autorów i wykorzystane felietony ; Trafność wewnętrzna eksperymentu i jej realizacja ; Wyniki - rozwiązania analityczne ; Ustalenia terminologiczne ; 4. Stan badań i metodologia – podsumowanie ; R. II. WIZERUNKI FELIETONISTÓW: 1. Sposób przedstawienia wyników ; 2. Krzysztof Varga: Krzysztof Varga - wizerunek na podstawie anonimowego tekstu ; Krzysztof Varga - wizerunek publiczny ; Krzysztof Varga - wizerunek wizualny ; Krzysztof Varga - wizerunek na podstawie tekstu ze zdjęciem i informacją o tożsamości autora ; Zależności między poszczególnymi typami wizerunków Krzysztofa Vargi ; 3. Piotr Zaremba: Piotr Zaremba - wizerunek na podstawie anonimowego tekstu ; Piotr Zaremba - wizerunek publiczny ; Piotr Zaremba - wizerunek wizualny ; Piotr Zaremba - wizerunek na podstawie tekstu ze zdjęciem i informacją o tożsamości autora ; Zależności między poszczególnymi typami wizerunków Piotra Zaremby ; 4. Magdalena Środa: Magdalena Środa - wizerunek na podstawie anonimowego tekstu ; Magdalena Środa - wizerunek publiczny ; Magdalena Środa - wizerunek wizualny ; Magdalena Środa - wizerunek na podstawie tekstu ze zdjęciem i informacją o tożsamości autora ; Zależności między poszczególnymi typami wizerunków Magdaleny Środy ; 5. Szymon Hołownia ; Szymon Hołownia - wizerunek na podstawie anonimowego tekstu ; Szymon Hołownia - wizerunek publiczny ; Szymon Hołownia - wizerunek wizualny ; Szymon Hołownia - wizerunek na podstawie tekstu ze zdjęciem i informacją o tożsamości autora ; Zależności między poszczególnymi typami wizerunków Szymona Hołowni ; R. III. WNIOSKI: 1. Możliwy do komunikowania wizerunek na podstawie wyników dotyczących wszystkich autorów: Wizerunek werbalny anonimowego autora tekstu i felietonisty o znanej tożsamości ; Wizerunek publiczny ; Wizerunek wizualny ; 2. Wizerunek werbalny, wizualny, publiczny - wzajemne wpływy.
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107417 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 225-244.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej