374268
Book
In basket
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 303, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
I. TRANSFORMACJA CYFROWA - ISTOTA I CHARAKTERYSTYKA: 1. Transformacja i cyfryzacja ; 2. Technologie informacyjno-komunikacyjne - fundament cyfrowej transformacji ; 3. Internet - od Web 1.0 do Web 4.0 - podbudowa procesów transformacyjnych ; 4. Transformacja cyfrowa - perspektywy rozważań ; 5. Ujęcie definicyjne transformacji cyfrowej - perspektywa przedsiębiorstwa ; 6. Strategia transformacji cyfrowej ; 7. Pomiar dojrzałości cyfrowej organizacji ; II. TECHNOLOGIE TRANSFORMACYJNE I ICH WPŁYW NA MARKETING: 1. Media społecznościowe ; 2. Wirtualna rzeczywistość ; 3. Rozszerzona rzeczywistość ; 4. Big data i chmura obliczeniowa ; 5. Internet rzeczy ; 6. Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe ; 7. Technologie mobilne i technologie noszone ; III. KONSEKWENCJE TRANSFORMACJI CYFROWEJ DLA MARKETINGU: 1. Ewolucja marketingu - imperatyw technologiczny ; 2. Technologie marketingowe (MarTech) - konsekwencje zarządcze ; 3. Wyzwania współczesnego marketingu w świetle badań naukowych ; 4. Współczesna rola marketingu w organizacji ; 5. Nowe koncepcje zarządzania działalnością marketingową ; 6. Organizacja działalności marketingowej w dobie transformacji cyfrowej ; 7. Nowe wyzwania dla marketingu.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. WG-339 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. A-107253 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 255-[284].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again