367680
Książka
W koszyku
(FFF. Przedsiębiorstwo)
1. WARTOŚĆ RYNKOWA PRZEDSIĘBIORSTWA: 1.1. Pojęcie wartości rynkowej przedsiębiorstwa - definicja i standard wartości, 1.2. Metody wyceny przedsiębiorstwa, 1.3. Struktura modeli wyceny opartych na wolnych przepływach gotówkowych, 1.4. Wybrane nośniki wartości przedsiębiorstwa, 1.5. Kształtowanie wartości przedsiębiorstwa - porównanie wybranych mierników zarządzania wartością, 1.6. Shareholder Value Added (SVA) ; 2. STRATEGICZNA ANALIZA PRZEDSIĘBIORSTWA I JEGO OTOCZENIA: 2.1. Strategia przedsiębiorstwa, 2.2. Analiza strategiczna w wycenie przedsiębiorstwa, 2.3. Metody analizy potencjału wzrostu przedsiębiorstwa, 2.4. Wybrane macierze analizy portfelowej w ocenie potencjału strategicznego przedsiębiorstwa, 2.5. Cykl życia przedsiębiorstwa ; 3. BUDOWA SCENARIUSZY PRZYSZŁOŚCI - PROGNOZA WARUNKÓW OTOCZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA JAKO PODSTAWA ZAŁOŻEŃ DO WYCENY: 3.1. Proces prognozowania, 3.2. Rola prognoz sprzedaży, 3.3. Prognoza sprzedaży a plan sprzedaży, 3.4. Podejścia do prognozowania sprzedaży, 3.5. Etapy budowy prognozy sprzedaży, 3.6. Metoda scenariuszy ; 4. PROCES WYCENY PRZEDSIĘBIORSTWA ZINTEGROWANY Z PROCESEM PROGNOZOWANIA SPRZEDAŻY - PODEJŚCIE SCENARIUSZOWE: 4.1. Koncepcja zintegrowanego procesu wyceny, 4.2. Procedura wyceny zastosowana dla wybranych liderów branży browarniczej - studium przypadku, 4.3. Analiza wpływu prognozowanych wielkości sprzedaży na wycenę ; ZAŁĄCZNIK A. Uzupełnienie wybranych zagadnień teoretycznych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-334 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 245-253. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej