373455
Book
In basket
CZ. I POSTAWY TEORETYCZNE: Gawędziarz. Biologia pamięci ; Potęga zapominania. Nowa teoria uczenia się ; CZ. II PRZECHOWYWANIE: Zerwać z dobrymi nawykami. Wpływ kontekstu na uczenie się ; Efekt rozłożenia powtórzeń. Korzyści płynące z przerw w nauce ; Ukryte wartości ignorancji: Różne aspekty sprawdzenia wiadomości ; CZ. III ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW: Cenne chwile nieuwagi. Rola inkubacji w rozwiązywaniu problemów ; Zatrzymaj się przed metą. Pomnożone dary perkolacji ; Mieszaj, co się da. Przeplatanie jako pomoc w rozumieniu. CZ. IV CZERPIĄC Z PODŚWIADOMOŚCI: Nauka bez myślenia. okiełznać zmysły ; Zasypiasz, wygrywasz. konsolidująca rola snu ; PODSUMOWANIE: Żerujący mózg ; W PIGUŁCE: Jedenaście zasadniczych pytań.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. WG-37 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. F.5-37 (1 egz.)
Notes:
Tyt. oryg.: How we learn : the surprising truth about when, where, and why it happens, 2014
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again