367100
Książka
W koszyku
I. OD CZEGO ZACZĄĆ OPRACOWYWANIE PLANU MARKETINGOWEGO: 1. Dlaczego warto planować działania marketingowe, 2. Jak opracować audyt marketingowy ; II. ANALIZY NIEZBĘDNE DO OPRACOWANIA PLANU MARKETINGOWEGO: 3. Jak przygotować analizę strategiczną firmy, 4. Jak przeprowadzić analizę rynku ; III. PRZYGOTOWANIE PLANU STRATEGICZNEGO I TAKTYCZNO-OPERACYJNEGO: 5. Jak opracować strategię marketingową i wyznaczyć cele strategiczne, 6. Jak przygotować segmentację, pozycjonowanie i strategię konkurencji, 7. Jak przygotować plan marketingu mix ; Cz. IV. PRZYGOTOWANIE DO WDROŻENIA PLANU MARKETINGOWEGO ORAZ POWIĄZANIE GO Z INNYMI DZIAŁANIAMI FIRMY: 8. Jak przygotować wdrożenie i kontrolę planu, 9. Jak przygotować streszczenie menedżerskie planu marketingowego, 10. Jak powiązać plan marketingowy z innymi planami w firmie ; Wybrane źródła informacji przydatne do opracowania planu marketingowego ; Załącznik: Arkusz do audytu marketingowego firmy/produktu.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [301]-302., netogr. s. 302.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej