374793
Book
In basket
Cz. I WSTĘP: Założenia i wyjaśnienia dotyczące badań nad zachowaniami konsumentów ; CZ. II SCHEMATY KONSUMPCJI: Lojalność klienta ; Znajomość marki, wartość marki i rozmieszczenie marki ; Rynki Stabilne ; Dynamika rynku ; Cz. III WYJAŚNIENIE PROCESU PODEJMOWANIA DECYZJI: Prognozowanie i wyjaśnianie zachowań ; Przetwarzanie informacji i podejmowanie decyzji ; Jakość a satysfakcja konsumentów ; Cz. IV REAKCJA RYNKU: Reakcja konsumentów na ceny i promocje ; Ujęcie detaliczne ; Wpływ opinii ustnych ; Reakcja na działanie reklamowe.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. WG-36 (1 egz.)
Biblioteka nieczynna
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [363]-394. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again