366927
Książka
W koszyku
Cz. I WSTĘP: Założenia i wyjaśnienia dotyczące badań nad zachowaniami konsumentów ; CZ. II SCHEMATY KONSUMPCJI: Lojalność klienta ; Znajomość marki, wartość marki i rozmieszczenie marki ; Rynki Stabilne ; Dynamika rynku ; Cz. III WYJAŚNIENIE PROCESU PODEJMOWANIA DECYZJI: Prognozowanie i wyjaśnianie zachowań ; Przetwarzanie informacji i podejmowanie decyzji ; Jakość a satysfakcja konsumentów ; Cz. IV REAKCJA RYNKU: Reakcja konsumentów na ceny i promocje ; Ujęcie detaliczne ; Wpływ opinii ustnych ; Reakcja na działanie reklamowe.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-36 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [363]-394. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej