369592
Książka
W koszyku
Wiedza o reklamie / Karolina Janiszewska [et al.]. - Wyd. 2. - Warszawa ; Bielsko-Biała : Wydaw. Szkolne PWN, 2010. - 359 s. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm.
I. DZIEJE REKLAMY: 1. Reklama na świecie; 2. Reklama w Polsce, II. TEORIA REKLAMY: 1. Język reklamy; 2. Podstawy psychologii reklamy; 3. Retoryka reklamy, III. REKLAMA W PRAKTYCE: 1. Agencje reklamowe i domy mediowe; 2. Badania marketingowe; 3. Strategia reklamowa; 4. Planowanie mediów; 5. Badanie skuteczności reklamy, V. PRAWO REKLAMY.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okł. dodatek do tyt.: od pomysłu do efektu.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej