367001
Książka
W koszyku
Reklama / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : rys. ; 24 cm.
I. ROLA PROMOCJI W MARKETINGOWYM ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM: 1. Funkcje promocji w działalności rynkowej przedsiębiorstwa ; 2. Narzędzia promocji ; 3. Reklama i jej cele ; 4. Rodzaje reklamy ; 5. Znaczenie marki w działalności promocyjnej ; 6. Komunikacja zintegrowana. II. ODDZIAŁYWANIE REKLAMY: 1. Nośniki i środki reklamy ; 2. Planowanie mediów ; 3. Przekaz reklamowy ; 4. Perswazja w reklamie ; 5. Etyka w reklamie ; 6. Ograniczenia prawne reklamy. III. WIZUALNE ASPEKTY REKLAMY: 1. Tożsamość przedsiębiorstwa ; 2. Liternictwo ; 3. Projektowanie graficzne ; 4. Wystawiennictwo ; 5. Promocja w miejscu sprzedaży. IV. ZARZĄDZANIE REKLAMĄ: 1. Struktura przemysłu reklamowego ; 2. Agencja reklamowa ; 3. Zarządzanie kampanią reklamową ; 4. Skuteczność i efektywność reklamy ; 5. Budżet reklamy.
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [269]-271.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej