378479
Book
In basket
1. Darwin w galerii handlowej; 2. Geniusz marketingu; 3. Dlaczego marketing jest tak ważny w kulturze; 4. Stymulacja umysłu; 5. Podstawowe złudzenie konsumeryzmu; 6. Atrakcyjność na pokaz; 7. Ostentacyjna rozrzutność, precyzja i rozpoznawalność; 8. Branding ciał i marketing umysłów; 9. Sześcioczynnikowy model osobowości; 10. Cechy eksponowane przez konsumentów i ignorowane przez marketingowców; 11. Inteligencja ogólna; 12. Otwartość; 13. Sumienność; 14. Ugodowość; 15. Dusza centryfugalna; 16. Wola autoprezentacji; 17. Zalegalizować wolność.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Polecane lektury i filmy s. 370-373. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again