367755
Książka
W koszyku
Cz. I: ANALIZUJEMY: 1. Dlaczego kupujemy w sieci?, 2. W jaką branżę zainwestować?, 3. Sklep internetowy a asortyment, 4. Jak nazwać sklep?, 5. Analiza konkurencji: jak mocni są nasi konkurenci?; Cz. II. TWORZYMY: 6. Dobieramy oprogramowanie sklepowe, 7. Użyteczność, 8. Jak powstaje sklep internetowy?, 9. Grafika w sklepie internetowym, 10. Wersja mobilna, 11. Copywriting, 12. Podłączamy Google Analytics; Cz. III. PROMOCJA: 13. SEO, 14. SEM, 15. Porównywarki, 16. Programy partnerskie, 17. Dodatkowe sposoby promocji, 18. Promocja sprzedaży, 19. Gdy osiągniesz szczyt, 20. O dywersyfikacji promocji, 21. Planujemy kampanię reklamową; Cz. IV. DZIAŁANIA NA KLIENTACH: 22. Społeczność wokół sklepu internetowego, 23. Newslettery i mailingi, 24. Programy motywacyjne, 25. Segmentacja klientów w sklepie internetowym, 26. E-mail marketing w sklepie internetowym; Cz. V. LOGISTYKA: 27. Poczta Polska, 28. Firmy kurierskie, 29. Gospodarka magazynowa, 30. Proces wysyłki, 31. Przesyłki pobraniowe - bolączka e-sprzedawców, 32. Obsługa po sprzedaży, 33. Poszerzamy kanały dystrybucji - call center, 34. Zmiana nazwy - czy i kiedy zmienić?, 35. Szukamy inwestora i sprzedajemy sklep.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Drugi autor ze strony redakcyjnej.
Na okł. i s. tyt.: Czas rozwinąć własny biznes! Analiza rynku i własnych możliwości - branża, asortyment, konkurencja. Zakładanie sklepu - oprogramowanie, witryna, oferta. Promocja sklepu i jego klienci - wyszukiwarki, programy partnerskie, kampanie reklamowe.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej