369889
Książka
W koszyku
Cz. 1. PODSTAWY KONCEPCYJNE MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO: 1. Istota i reguły marketingu bezpośredniego, 2. Baza danych; Cz. 2. ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM BEZPOŚREDNIM: 3. Analizy marketingowe oparte na bazach danych, 4. Planowanie strategii w marketingu bezpośrednim, 5. Realizacja działań marketingu bezpośredniego, 6. Kontrola i pomiar efektywności marketingu bezpośredniego; Cz. 3. INSTRUMENTY MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO: 7. Reklama zwrotnego odzewu, 8. Przesyłka pocztowa, 9. Katalog sprzedaży wysyłkowej, 10. Telemarketing, 11. Marketing bezpośredni w Internecie.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [440]-444.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej