369889
Książka
W koszyku
Metody i techniki sondażowych badań opinii / Mirosław Szreder. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2010. - 254 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
1. Cele i zakres badań opinii; 2. Proces projektowania badania opinii; 3. Charakterystyka technik wyboru próby; 4. Liczebność próby respondentów w badaniach opinii; 5. Metody obserwacji statystycznej; 6. Błędy w badaniach sondażowych opinii; 7. Wybrane metody wnioskowania statystycznego o opiniach badanej populacji; 8. Przykłady projektowania i organizacji badań sondażowych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-303 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [249]-254.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej