367631
Książka
W koszyku
1. ELEMENTY TEORII KONSUMENTA: 1.1. Zachowanie konsumenta na rynku dóbr i usług, 1.2. Krańcowa stopa substytucji, 1.3. Optymalizacja wyboru konsumenta, 1.4. Optymalizacja wyborów dokonywanych przez konsumenta dysponującego zasobem początkowym, 1.5. Optymalizacja zachowania się konsumenta na rynku pracy, 1.6. Wprowadzenie do analizy wyborów konsumenta dokonywanych w wielu okresach; 2. ELEMENTY TEORII PRZEDSIĘBIORSTWA: 2.1. Funkcja produkcji, 2.2. Wykorzystanie czynników produkcji w działalności przedsiębiorstwa, 2.3. Optymalizacja warunkowa - przypadek potęgowej funkcji produkcji, 2.4. Maksymalizacja zysku - rodzaje rynku, 2.5. Maksymalizacja zysku - nakłady czynników produkcji; 3. NEOKLASYCZNE MODELE WZROSTU: 3.1. Model wzrostu Solowa, 3.2. Model Mankiw-Romera-Weila; 4. MODYFIKACJE MODELU NEOKLASYCZNEGO: 4.1. Model wzrostu AK, 4.2. Model międzypokoleniowy; 5. MODEL REALNEGO CYKLU KONIUNKTURALNEGO.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 153. Indeks.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej