366945
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. KOMUNIKACJA W BIZNESIE: 1. Przedstawianie się - jak zrobić dobre pierwsze wrażenie; 2. Uścisk dłoni i inne formy powitania; 3. Kontakt wzrokowy; 4. Formy przedstawiania osób; 5. Jak zapamiętywać imiona i nazwiska; 6. Wizytówki; 7. Mowa ciała; 8. Intonacja; 9. Aktywne słuchanie; 10. Rozmowy telefoniczne; 11. Komunikacja elektroniczna; 12. Kultura na drodze, II. PRECEDENCJA: 1. Zasady precedencji, czyli pierwszeństwa; 2. Zajmowanie miejsc na przyjęciu; 3. Zajmowanie miejsc w samochodzie; 4. Precedencja w windzie, III. WIZERUNEK BIZNESMENA: 1. Ubiór służbowy; 2. Dostosowanie ubioru do typu urody i osobowości; 3. Ubiór odpowiedni do okazji, IV. SPOTKANIA: 1. Przyjęcia na stojąco; 2. Przyjęcia przy stole; 3. Zaproszenie gościa do restauracji; 4. Seminaria, konferencje i inne spotkania; 5. Negocjacje - "brudne chwyty' i jak się przed nimi bronić.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 203-204.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej