378387
Book
In basket
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 189 s. ; 24 cm.
CZĘŚĆ I: MARKETINGOWA OBSŁUGA TURYSTÓW: 1. Identyfikacja i korelacja potrzeb oraz motywów z podstawowymi rodzajami czynności; 2. Rynek turystyczny i jego potencjał; 3. Marketingowa struktura usług i procesu obsługi; 4. Świadczenie usług w sposób marketingowy, CZĘŚĆ II: ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: 5. Polska Organizacja Turystyczna; 6. Analiza struktury turystyki metodą identyfikacji celów zarządzania turystyką; 7. Formowanie regionalnych komplementarnych rynków turystycznych; 8. Harmonizacja funkcjonowania lokalnych komplementarnych rynków turystycznych, CZĘŚĆ III: MARKETING IMPREZ TURYSTYCZNYCH: 9. Strategia marketingowa biur podróży i centrali POT; 10. Struktura imprez jako produktu turystycznego; 11. Powstawanie imprez turystycznych; 12. Fazy imprez turystycznych; 13. Pozostałe kierunki aktywności marketingowej; 14. Niezbędne kierunki badań.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [187]-189.
Reviews:
Other editions:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again