367379
Książka
W koszyku
(Media)
1. Charakterystyka radia; 2. Studio radiowe; 3. Etyka; 4. Pisanie "dla ucha"; 5. Informacje - założenia i praktyka; 6. Wywiad; 7. Sonda uliczna; 8. Zapowiedzi, łączniki, zejściówki; 9. Przedstawianie wiadomości; 10. Dyskusja; 11. Rozmowy telefoniczne; 12. Udział słuchaczy; 13. Programy muzyczne; 14. Audycje i magazyny sekwencyjne (bloki reklamowe); 15. Tworzenie reklam; 16. Transmisje spoza studia; 17. Komentarz; 18. Nagrywanie muzyki; 19. Słuchowiska radiowe; 20. Audycje dokumentalne i reportaż; 21. Praca producenta; 22. Producent wykonawczy (zarządzający stacją radiową); 23. Ocena audycji; 24. Szkolenia; 25. I na koniec... .
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-075 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 383-389. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej