367690
Książka
W koszyku
(Media)
I. WSTĘP DO KOMUNIKOWANIA MASOWEGO: 1. Wprowadzenie; 2. Rozumienie i ocena teorii komunikowania masowego, II. ERA SPOŁECZEŃSTWA MASOWEGO I KULTURY MASOWEJ: 3. Powstanie przemysłu medialnego i teorii społeczeństwa masowego; 4. Rozwój teorii mediów w okresie propagandy; 5. Normatywne teorie komunikowania masowego, III. POWSTANIE I UPADEK TEORII OGRANICZONYCH EFEKTÓW: 6. Powstanie teorii ograniczonych efektów mediów; 7. Teoria średniego zasięgu i umocnienia paradygmatu ograniczonych efektów mediów; 8. Zakwestionowanie dominującego paradygmatu: dzieci, systemy, efekty, IV. WSPÓŁCZESNA TEORIA KOMUNIKOWANIA MASOWEGO: POSZUKIWANIE KONSENSUSU I NOWE WYZWANIA: 9. Rozwój krytycznych i kulturowych teorii komunikowania masowego; 10. Media i publiczność: teorie roli mediów w codziennym życiu; 11.Teorie mediów, kultury i społeczeństwa; 12. Obecne tendencje w teorii komunikowania masowego: konsensus i wyzwania.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 445-465 i przy rozdz. Indeks.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej