367049
Książka
W koszyku
I. ZAGADNIENIA WSTĘPNE: 1. Wprowadzenie; 2. Narodziny mediów masowych, II. TEORIE: 3. Pojęcia i modele komunikowania masowego; 4. Teoria mediów a teoria społeczna; 5. Komunikowanie masowe a kultura; 6. Nowe media - nowa teoria?; 7. Normatywna społeczna teoria mediów, III. STRUKTURY: 8. Struktura i produkt mediów - zasady i odpowiedzialność; 9. Ekonomia i zarządzanie mediami; 10. Globalne komunikowanie masowe, IV. ORGANIZACJE: 11. Organizacja mediów - naciski i wyzwania; 12. Tworzenie kultury mediów, V. TREŚĆ: 13. Tresć przekazu masowego - zagadnienia, koncepcje i metody analizy; 14. Gatunki i teksty, VI. WIDOWNIA: 15. Widownia - teoria i tradycje badawcze; 16. Tworzenie się widowni i doświadczenie odbioru mediów, VII. ODDZIAŁYWANIE: 17. Oddziaływanie mediów - procesy i modele; 18. Oddziaływania społeczno - kulturowe; 19. Informacje, opinia publiczna i komunikacja polityczna; 20. Przyszłość komunikacji masowej.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 530-566. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej