369651
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
I. LOGIKA INSTYTUCJI: 1. Media jako sfera publiczna - ponowna analiza; 2. Żegnaj, Hildy Johnson! - upadek "poważnej prasy"; 3. Sprzedaż poparcia w kampaniach społecznych - sfera publiczna jako rynek telewizyjny; 4. Wyjście poza zrównoważony pluralizm - media elektroniczne w Niemczech, II. POLITYKA A DZIENNIKARSTWO: 5. Skrawki i migawki - pocięte newsy, gadające głowy i rozwidlenie polityki amerykańskiej; 6. Sfera publiczna i sposób wykorzystywania informacji w "koalicyjnym" systemie rządów; 7. "Zabawa w krzesła"? - trzy sfery publiczne w Polsce; 8. Dyskurs polityczny - rozważanie o sparwach publicznych w Stanach Zjednoczonych i w Danii, III. PRAKTYKA DZIENNIKARSKA: 9. Globalna redakcja informacyjna - globalizacja wiadomości telewizyjnych: podobieństwa i różnorodność; 10. Tyrania intymności? Kobiety, kobiecość i wiadomości telewizyjne; 11. Opowieści z telelandii - prasa popularna i telewizja w Wielkiej Brytanii.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej