369651
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kreowanie informacji : media relations / Wojciech Jabłoński. - Wyd. 1 (dodr.) - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2007. - 179, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Media relations jako kluczowa dziedzina PR; 2. Ustalenie modelu relacji: specjalista w dziedzinie politycznego public relations - dziennikarz; 3. Rola mediów we współczesnym systemie demokratycznym; 4. News a pseudowydarzenie; 5. Zasadnicze uwarunkowania politycznych media relations; 6. Narzędzia i techniki komunikowania stosowane przez specjalistów w dziedzinie politycznych media relations; 7. Studium przypadku: pierwsza wojna w Zatoce Perskiej - rok 1991; 8. Studium przypadku: druga wojna w Zatoce Perskiej - rok 2003; 9. Polityczne media relations w Polsce - ocena skuteczności.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 172-176. Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej