378621
No cover
Book
In basket
I. KULTURA ORGANIZACYJNA - ASPEKT TEORETYCZNY: 1. Pojęcie i historia kultury organizacyjnej w zarysie; 2. Kulturowe wyznaczniki funkcjonowania organizacji, II. METODOLOGICZNE PODSTAWY BADAŃ KULTURY ORGANIZACYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA: 1. Eksplikacja problematyki badawczej; 2. Operacjonalizacja problematyki badawczej, III. ANALIZA BADANEJ KULTURY ORGANIZACYJNEJ - ASPEKT STRUKTURALNY: 1. Charakterystyka badanych pracowników Wytwórni Sprzętu Komunikacyjnego w Rzeszowie; 2. Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa, IV. PROCES KIEROWANIA W WYTWÓRNI SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO: 1. Proces zarządzania w literaturze; 2. Problem autorytetów (wzorów godnych naśladowania) w przedsiębiorstwie; 3. Relacje między przełożonymi i podwładnymi w zakładzie; 4. Uczestnictwo szeregowych pracowników w zarządzaniu firmą; 5. Ocena pracy dyrekcji widziana oczami badanych pracowników, V. KOMUNIKOWANIE SIĘ W PRZEDSIĘBIORSTWIE: 1. Specyfika nazw (zwrotów) związanych z produkcją używanych w zakładzie; 2. Źródła informacji dotyczących spraw zakładu w opiniach pracowników; 3. Dostęp do informacji dotyczących funkcjonowania zakładu w ocenie badanych respondentów, VI. PRACA I MIEJSCE PRACY: 1. Znaczenie pracy w życiu człowieka; 2. Najważniejsze wydarzenia z życia zakładu mające wpływ na jego funkcjonowanie; 3. Wartość pracy w przedsiębiorstwie w opiniach badanych; 4. Ocena firmy według ankietowanych respondentów; 5. Idealny pracownik przedsiębiorstwa; 6. Kwalifikacje pracowników, VII. CZAS PRACY W ZAKŁADZIE: 1. Efektywne wykorzystanie czasu pracy; 2. Czas wolny i formy jego spędzania przez pracowników, VIII. SYMBOLICZNE ASPEKTY KULTURY ORGANIZACYJNEJ W PRZEDSIĘBIORSTWIE: 1. Aspekty rytualne funkcjonujące w firmie - święta zakładu; 2. Zwyczaje i obyczaje występujące w przedsiębiorstwie; 3. Sposoby witania i żegnania pracowników obowiązujące w zakładzie; 4. Opowieści z życia firmy wspominane przez pracowników; 5. Symbolika znaku firmowego WSK w opiniach badanych, IX. WARTOŚCI I PODSTAWOWE ZAŁOŻENIA BADANEJ KULTURY NA PODSTAWIE MODELU SCHEINA: 1. Wartości badanej kultury organizacyjnej; 2. Podstawowe założenia badanej kultury organizacyjnej, X. KLASYFIKACJA BADANEJ KULTURY ORGANIZACYJNEJ: KONCEPCJE: 1. Kostery; 2. Deala i Kennedy'ego; 3. Hofstede'a; 4. Petersa; 5. Handy'ego
Availability:
There are copies available to loan: sygn. WG-658 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Language note
Streszcz. fr.
Reviews:
Other editions:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again