369054
Książka
W koszyku
(Media)
I. TEKSTY: 1. Odmiany medialnego przekazu; 2. Odczytywanie medialnych obrazów; 3. Ideologia; 4. Sposoby przedstawiania; 5. Gatunek; 6. Narracja; 7. Intertekstualność, II. INSTYTUCJE: 8. Koncepcje instytucji medialnych; 9. Publiczne radio i telewizja a rynek; 10. Profesjonalizm mediów i kodeksy zawodowe; 11. Media niezależne, III. ODBIORCY: 12. Definiowanie i pomiar audytoriów; 13. Skutki wpływu mediów na grupy audytoryjne; 14. Konteksty konsumpcji mediów; 15. Odbiorcy mniejszościowi a media; 16. Nowe technologie a odbiorcy mediów; 17. Konsumpcja mediów a status społeczny; 18. Udział publiczności w latach 90, EPILOG: Metody badawcze w medioznawstwie
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.- Indeksy
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej