367001
Książka
W koszyku
1. Czym są techniki sprzedaży ?; 2. Porozumiewać się lepiej; 3. Ty jako sprzedawca; 4. Działaj, aby wywrzeć wpływ. Psychologia klienta; 5. Zrozumieć się. Postawy rządzące komunikacją; 6. Wyznacz sobie cel; 7. Zaczynamy rozmowę; 8. Mowa ciała; 9. Przygotuj rozpoznanie; 10. Nakłoń do mówienia. Techniki komunikacji; 11. Od rozpoznania do wyrażenia potrzeby; 12. Przygotuj argumentację; 13. Twoja propozycja; 14. Argumentacja; 15. Mów; 16. Przyczyny i sposoby reagowania na sprzeciw i przeszkody; 17. Techniki obrony i odpowiedzi na zarzuty. Przykłady; 18. Obrona ceny; 19. Targowanie się; 20. Jak zakończyć sprawę; 21. Zakończenie. W centrum sukcesu.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej